• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Daa

Bruttan: jättefina bilder från dopet. Det var så fint och så otroligt roligt att få vara med. Kul att lilla Vilds debut som ljudtekniker fångades på bild. Hon stod framför högtalaren och lyssnade så noga med huvudet på sned, sprang sedan och tittade förundrat på sångerskan  en stund och sedan tillbaka till högtalaren igen. Och raskt vidare till den andra högtalaren. Det var som om hon tänkte: Hon står och sjunger där borta, men jag hör hennes röst här. Och här. Hmm...
    Dina äldre tjejer var verkligen duktiga. Jag anar att du är stolt och det har du all rätt att vara.

• passionsblomman

Tjaa, jag vet inte hur det är med er tjejer, men för egen del ser jag gärna att så få andra människor som möjligt har något som helst med mitt anus att göra. På alla vis.
    Eftersom jag själv heller inte kan se det, så känns därmed utseendet rätt ointressant därvidlag.

(Hur det står till därbak kan ju däremot vara högst alarmerande, vid de tillfällen något inte är som det ska. Att vara "som en finne i röven" på någon är ju inte talande helt utan orsak så att säga.)

• Norrskensflamman
    passionsblomman skrev 2010-09-22 18:29:48 följande:
    Tjaa, jag vet inte hur det är med er tjejer, men för egen del ser jag gärna att så få andra människor som möjligt har något som helst med mitt anus att göra. På alla vis.Eftersom jag själv heller inte kan se det, så känns därmed utseendet rätt ointressant därvidlag. (Hur det står till därbak kan ju däremot vara högst alarmerande, vid de tillfällen något inte är som det ska. Att vara "som en finne i röven" på någon är ju inte talande helt utan orsak så att säga.)
    *bryter ihop av skratt*

Daa: Smickrare där Du är så himla snäll ♥. Du är själv en riktig sockertopp

Men visst var det så att din kollega tyckte vi var lika?!

• Norrskensflamman

Bruttan: Så himla fina kort! Vilka underbara tjejer du har. Grodan vill man ju bara nypa i kinderna och ta en tugga, Lilla Vild har precis samma glitter i ögonen som min lilla K, de skulle ha skitkul ihop de två, och de stora tjejerna ser helt underbara och duktiga och ansvarsfulla ut. Vilken härlig familj

Nu är det väl Idol?! Är det därför det är så tomt här *springer och slår på TV:n*

• Norrskensflamman

Väskan, VÄSKAN!!!! Det måste vara en sån vi ska ha! Tänk på vår tantpartikongress när vi alla kommer med såna läckra väskor.

• Aleta

Jättefina bilder och fotomodeller Bruttan!

Tror ni vi kan få mängdrabatt på väskorna?

• Fjällbruttan

Daa skrev 2010-09-22 18:18:59 följande:
    Bruttan: jättefina bilder från dopet. Det var så fint och så otroligt roligt att få vara med. Kul att lilla Vilds debut som ljudtekniker fångades på bild. Hon stod framför högtalaren och lyssnade så noga med huvudet på sned, sprang sedan och tittade förundrat på sångerskan  en stund och sedan tillbaka till högtalaren igen. Och raskt vidare till den andra högtalaren. Det var som om hon tänkte: Hon står och sjunger där borta, men jag hör hennes röst här. Och här. Hmm... Dina äldre tjejer var verkligen duktiga. Jag anar att du är stolt och det har du all rätt att vara.

Tack, och du skriver på pricken det vi tänkte när lilla Vild racade runt vid högtalarna
    Och jag var våldsamt impad av stora I att hon lyckades hålla takten på trummorna när vild klättrade runt mellan trummorna och altarringen

Vi pratar fortfarande om hur trevligt det var att ni kom hit!
    Kom gärna tillbaka

• Fjällbruttan

passionsblomman skrev 2010-09-22 18:29:48 följande:
    Tjaa, jag vet inte hur det är med er tjejer, men för egen del ser jag gärna att så få andra människor som möjligt har något som helst med mitt anus att göra. På alla vis.Eftersom jag själv heller inte kan se det, så känns därmed utseendet rätt ointressant därvidlag. (Hur det står till därbak kan ju däremot vara högst alarmerande, vid de tillfällen något inte är som det ska. Att vara "som en finne i röven" på någon är ju inte talande helt utan orsak så att säga.)

Tack för ett riktigt asgarv

WORD!!

Läste faktiskt i en bok av Marion Keyes om analblekning, helt enkelt för att hon skrev om en tjej som åker till L.A och träffat på rena dårar som bleker sitt anus... jag trodde först det var ett skämt!!

Har ärligt talat svårt att förstå de som vaxar sig där nere på salonger..
    jamen alltså bara tanken att gå och fläka upp sig för att nån ska smeta vax i ens underliv och sen klappa dit papper och så rycka lös pappren *ryser*
    Not my cup of tea så att säga...

Fast jag vaxar benen ibland

• Fjällbruttan

Hmm... undras om Heloise såg på TV4 nyss...
    Välkommen åter Verkar vara jobb du skulle trivas på Heloise

Jag vill jobba där som väktare

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans