• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Fjällbruttan

Tack för alla snälla kommentarer om bilderna, är stolt över mina barn och allt de åstadkommer Samtidigt som jag gapar lika ofta på dem när de gör ofog!

De "lila" tårtorna i allamänna galleriet var sklet till att jag var så osynlig här ett långt tag efter semestern, dom är jag faktist också stolt över

• Fjällbruttan

Hvidbrud skrev 2010-09-22 21:24:43 följande:
    Bruttan: underbara bilder!

Tack!! Såg du att jag som kommentar på muffisen skrivit att det var ditt recept
    Fast glasyren blev inte riktigt bra när jag gjorde en jättesats, men smaken var underbar! Tack än en gång för superrecept på cupcakes! 

• Fjällbruttan

Ehhh... tror det är bra om jag blir frisk snart så jag inte tar över tråden totalt....

• Norrskensflamman

FAn så kul den var den där nya serien på TV4. SVergies bästa kvinnliga humorelit samlade på ett ställe Garvade som fan!

• Norrskensflamman

Precis som du skriver Bruttan så har jag svårt att tänka mig att gå på salong och fläka upp underlivet för att göra en Brasilianare eller vad det nu kallas Inte bara ONT så för jävligt, men bara så jäkla genant och pinsamt och PRIVAT... Nä fy. Jag är nog lite för pryd eller blyg eller har för stor integritet för nåt sånt.

• lanovia 08

Oh Grodan redan 5 månader.

Tänder är vassa ja och gör ont- inte minst när de biter i bröstvårtan. Det märkte jag senast ikväll när vi var på restaurang (gissa vilken ) och hon bet tag. Jag fick kämpa för att inte skrika högt.
    Och den här tjejen släpper inte alltid som alla säger att de gör om man säger aj. Hon kan lika gärna hålla kvar ett rejält grepp och titta på mig med ett stor leende. AJ! 

Fjällbruttan skrev 2010-09-22 15:03:08 följande:
    Åhh... att bero på att intresseklubben antecknar, här är en grej till:Grodan blev 5 månder i söndags och firade det hela med att pluppa upp sin första tand!! Den var vass, det upptäckte jag i måndags då hon bet mig i fingret Det blev ett märke!! Grodan, Surikat och nu en barracuda... kärt barn har många namn

• lanovia 08

*kram*

Ninnnis skrev 2010-09-22 13:31:36 följande:
    Hej...Vill bara säga att jag läser och tänker på er men har inte riktigt ork att skriva. på er!

• lanovia 08

Nej nu har jag ögnat igenom det lilla jag hinner. Måste lägga mig nu. Imorse var ajg o E uppe klockan 5, händer det imorgon igen måste jag sova nu.
    Natti

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans