• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • lanovia 08

Ninnis förresten hur mår du? Hur känner du dig?

• Norrskensflamman

Heeeej Lanovia! Så roligt att du kikar in

Ja, det kan göra ofantligt ont bara de rispar lite med sina tänder på vårtan. Ajajaj.

Mina började bitas när jag började jobba och de blev mer och mer ointresserade av amningnen. Och eftersom de började bitas så falnade mitt intresse också...

Men det tog LÄNGE innan de började bitas. T fick väl sin första tand vid 4-5 månader och henne ammade jag till hon var ett år.

• Norrskensflamman

Ja, mina ögon faller snart igen, så jag ska också gå och slänga mig i bingen. Imorgon ska S fara med min far och hämta ett renslakt och föra det till en köttmästare som ska stycka. Så snart har man frysen full med renkött. Mums!! Jag o brorsan delar på slaktet.

En av fördelarna att ha en far o mor som har renmärke

Natti natti!

• lanovia 08

Jag är tyvärr inte här så ofta men tittar in när jag hinner. Tänker på er desto mer.

natti

• Fjällbruttan

Lanovia, kul att se dig

Tack och lov har Grodan inte kommit på idén att bitas än när hon ammar...
    men jag minns fortfarande med fasa första gången som stora I gjorde det... AJ
    är väl det minsta man kan säga! jag skulle ha skrikit på restaurangen...

• Fjällbruttan

Blomman, tack för tipset om programmet, jag har med våld hållit mig uppe, men när det väl började var det jätteintressant, och sorgligt! Så oerhört påverkade vi är av vår omgivning! Förstår inte alls läkare som opererar 16-åringar!
    Det är väl en sak om man har rena problem, som att det skaver när man cyklar så man får sår, då kan det vara befogat.... men inte annars!

och som vanligt, vilka svin det finns både hos killar och tjejer!
    Vilka kommentarer en del vräkte ur sig...
    Morrar bara jag tänker på det!

Nä, nu ska jag lugna ner mig och hoppas sista dosen alvedon biter snart så jag kan sova!

Kram och go´natt ladies

• passionsblomman

Lanovia*vink vink!*

Bruttan, VISST var det ett intressant program!

SE det om det går i repris igen tjejer! Aleta, särskilt du! Du och jag har varit i könsstympningstrådar och jämställdhetsdebatter ofta nog för att jag ska veta med säkerhet att du vill se det.

Jag säger inget om porr för övrigt-folk får titta på vad de vill för mig så länge det inte är olagligheter inblandat, men en sak är säker: porrindustrin har komplicerat kvinnors relation till sina egna kroppar något alldeles sanslöst. Och det finns ingen att ställa till svars. Bara en massa tjejer att försöka intala att man duger som man är. -Som om vi kvinnor någonsin tyckt att vi duger som vi är.

• Heloise

Har skjutsats Panzer till jobbet, de ska på nån utbildning till Liljeholmen. Okristligt tidigt är det dessutom( har varit uppe sen 5:30) så nu äter jag frulle och försöker förstå vad det är för fel på alla mufflor?

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans