• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Fjällbruttan

HA!!!!

Jag lyckades!!!
    Tänker på att dansa en segerdans, eftersom jag inte orkar just nu!!

• Fjällbruttan

NEEEEJJ!! INTE maja piraya... den gick runt runt runt när stora I var liten...
    Klistrar ju fast sig i huvudet

Jag har ett vanligt antivirusprogram med de spärrarna i...skitbra tycker jag  

• Fjällbruttan

Eftersom jag har haft lite lugnt idag har jag lagt in nya bilder, dels på vanliga sidan, och så finns en flik som heter Signe´s dop.

De är bara de i min adressbok som ska kunna se dem så har jag missat nån så förlåt, och säg till så lägger jag till er

Kram

• Aleta

Fjällbruttan, tack för att du finns!

• Aleta
    passionsblomman skrev 2010-09-22 15:15:33 följande:
    Har ni sett vad de visar på Tv4 ikväll?www.tv.nu/p/10092222402340tv4--pApropå hål att stoppa pengar i.
    Ojojoj, räcker det inte med att ha komplex för sin näsa eller något som syns?
  • passionsblomman

Aleta skrev 2010-09-22 17:19:58 följande:
    Ojojoj, räcker det inte med att ha komplex för sin näsa eller något som syns?

Alldeles uppenbart inte.

Man kan också lägga stålarna på att bleka sitt anus ifall man känner för det.
    Vem kom på den idén? Michael Jackson?

• Villemoa

Bruttan: fy för halsfluss! Hoppas det snart är väck!! Vilka fina bilder från dopet och de i standardmappen Lilla Vild och Grodan är ju bara fööööör söta

Ninnis: KRAAAAAAAAAAAAAAAM!!!

Blommis: kunde inte låta bli att fnissa om din kommentar om Jackson Men det är ju helt sjukt att a) man kan bleka sitt anus och b) att man VILL bleka det!!

• Daa

Ninnis: *kramar* *kramar* *kramar om igen*

Heloise: det kan vara besvärligt det där med pengarna och budgeten. *håller tummarna för en bra lösning med arbetstimmar och karpaltunnelsyndrom och sammandragningar*

Flamman: har inboxat dig. Kan ju inte säga att jag tycker att det är bra med höga klackar men jag är helt säker på att du är het i dem.
    Kan tillägga till övriga att Flamman är snygg även utan höga klackar.

Bruttan: Krya på dig. Usch för halsfluss! Jag tycker att din datortaktik låter alldeles utmärkt. Ett klassiskt exempel på något dina döttrar kommer att tacka dig för när de blir vuxna.
    Barracudan! *hjärtar vasstandade Grodan*

Blommis: ja, det går att hitta anledningar till komplex på de allra mest oväntade ställen. Och bleka sitt anus... *saknar ord*
    Fast jag minns en gång när jag såg något amerikanskt program där några läkare diskuterade ditt och datt och de presenterade en ny typ av operation: korta av "pektån" för att man ska kunna ha mindre skor. Kommentarer som "Ja, det är ju känt att kvinnor ofta köper för små skor, hö-hö" gjorde mig rasande. Sätta kniven i en frisk fot för att kunna få plats i ett par skor! Säkert var det ett antal läkare som fick dollartecken i ögonen. *börjar hyperventilera igen*

Nu ska jag kolla i Bruttans galleri för att lugna ner mig lite.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans