• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Aleta

Kram Soldemor!

En stor anledning till att jag inte är politiker måste nog ändå vara att jag inte tillhör något parti.

Jobbet är ett vikariat, fast det har antytts mycket kraftigt att det finns chans till fortsättning efter det. Till att börja med så blir det kundtjänst och teknisk support (ska jag nog klara, det handlar om stå och sitt-bord, inte så avancerad teknik) och inläggningar av ordrar. Tre dagar i veckan och lite hemifrån. Ca 50-60%.

Heloise, TACK! Black books hade jag inte sett innan, bra tips.
    Mamma har hela House of Eliott i ett par DVD-boxar. Hade varit perfekt vid amning.*Suck* 

• passionsblomman

Aleta, nä jag har lite samma problem. Ska vi behöva starta ett eget? eller kan vi välja ett och ändra på dem?
    Jag menar Nya Moderaterna, ursäkta, men det är en rätt stor förändring...vem genomförde den? Bra gick det också. Till och med färgvalen är geniala, den där orange slipsen är en suverän kontrast i allt det blåa och lyfter fram de där bruna, snälla lugna ögonen så fint...

• ingenjörsbruden

Fjällbruttan skrev 2010-09-21 12:38:39 följande:
    Ingigs, stor kram till dig, skönt att maken har fått poletten att trilla ner!Men jisses, tappar inte farbror blå bort nykeln som kommer jag med traktorn!SGT säger vi här, Skjut, Gräv, Tig... håller på att vara dags för det nu, vilken jävla karl, att han inte fattar hur enromt illa han gör sina barn! Om han nu helt plötsligt hatar din syster kan han väl i alla fall ge f-n i barnen! 

*Skriver ut på A1a.....*

• Aleta

Jadu Blomman, vilket parti det skulle bli! Tantpartiet!

Bruttan, jag blir också stolt över I, framtiden ser ljus ut!
    Krya på dig nu.

Och du också Daa, men tillåt dig att vara sjuk i lugn och ro. Bra att din chef fattar vad som är viktigt.

• Aleta

Vi kan ha en handväska som symbol! Vilken färg ska den ha?

• Aleta

Tantdemokraterna, skulle det sälja tror ni?

• Heloise

Härliga I Bruttan, blir oxå stolt över dottern din, men å andra sidan hon har bra möderne att brås på

Bästa H och lilla Elsa är på väg hit, H lät lite nere, hoppas att det inte är efter ännu ett bråk med sambon. De åker snart till Aussieland, det blir ju kul för dem, men mindre kul för mig som vill får vara utan Elsa och H i 2 månader!

Nu ska jag ta en dusch och dammsuga, måste ju kunna ha Elsa på golvet, just nu ser det mest ut som en svinstia på golvet.

Puss på er

Jag läggerm in röst på en svart handväska, lite tråkigt kanske me ack så tantigt och passande

• passionsblomman

Aleta skrev 2010-09-21 13:22:19 följande:
    Vi kan ha en handväska som symbol! Vilken färg ska den ha?

Chokladbrun & Blommig. Med MÅNGA sorters blommor och olika färger. Och diamanter i knäppet.
    För att mångfald är roligare än enfald, regnbågen har många färger och man kan tänka med den gröna delen av hjärnan och ändå gilla glamour.

Och choklad.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans