Hallåjsan....
Sjukläger här!
Snorig Groda och mamma med vansinnesont i halsen och lederna, soffläge hela dagen!
Maken tog Grodan flera timmar i natt och sov på soffan med henne så jag skulle få sova, skööönt! och erbjöd sig vara hemma idag men jag skickade iväg honom för våra bästa kompisar ska byta tak och behöver hjälp... behöver jag säga att det ösregnar ute?
Heloise, ditt inlägg nr 2162 funderar jag på att skriva ut och sticka under näsan på stora I´s korkade lärare, den manlige idioten.
Han hade nämligen mage igår att säga att alla skulle igonrerat SD mer så hade ingen röstat på dem!!! PUCKO! Stora I argumenterat vilt med honom och kom hem och var stolt,"jag VÅGADE säga emot och säga att det var livsfarligt, det är ju som att strunta i att man har cancer.. vad fan hjälper det, den finns ju där i alla fall!"
Stolt mamma är jag
Ninnis, kramar om en extra gång och hoppas livet blir lita snällare mot dig och din familj.
Ingigs, stor kram till dig, skönt att maken har fått poletten att trilla ner!
Men jisses, tappar inte farbror blå bort nykeln som kommer jag med traktorn!
SGT säger vi här, Skjut, Gräv, Tig... håller på att vara dags för det nu, vilken jävla karl, att han inte fattar hur enromt illa han gör sina barn! Om han nu helt plötsligt hatar din syster kan han väl i alla fall ge f-n i barnen!
Aleta, dubbelkram! För att det är kul med jobb men svårt med barnbeslut!!
Och Blomman och Aleta, nr startar ni ert parti så jag får rösta på er??
Daa... jag plöjer alla morden i midsummer.. funkar ocså bra att amma till
Skönt att chefen har förståelse för att det är läge att vila! Man blir faktiskt lite extra sjuk då man är gravid, immunförsvaret kan ju gå bananas, och du har ju dubbla innevånare