• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Heloise
    Daa skrev 2010-09-21 11:25:00 följande:
    Heloise: Kram! Hoppas att du får ta igen dig ordentligt idag. Den där valvakenatten kanske tar ut sin rätt nu. *håller tummarna för fyra snabba veckor**undrar varför jag inte har någon dvd-box i min ägo*
    Jag fick hem en igår, Bck Books, men Panzer gråter blood om jag börjar på den utan honom. Black Books är ljuvligt brittisk humor när den är som bäst!

• Daa

Åh. Ljuvligt brittisk humor när den är som bäst! Det låter toppen.

• Heloise

Åh så här vill jag göra på mitt jobb, why do they come to me???? What do they want from me?????

• Heloise

Don't start customer lover... jag kanske kan köra den här stilen sista dagen på jobbet?

• Heloise
    Daa skrev 2010-09-21 11:28:18 följande:
    Hmm... satsa på inlägg 2222?
    Jo satsa på 2222 Sen när du ska amma Axel och Fälga hela dagarna så kanske en dvd box kan vara till nytta Har jag hört av andra mammor
  • Villemoa

Daa: bra att du kände efter och stannade hemma!

Blommis och Aleta: klart ni ska bli politker, ni uttrycker er så bra och har kloka tankar och åsikter!

Heloise: ååååh My So Called Life!!! Love it!! Kanske ska beställa hem boxen. Väntar för övrigt på att Dallas säsong 14 ska släppas, har de första 13 hemma.... Har massor av olika boxar när jag tänker efter, kommer komma väl till pass sen Kanske skulle börja om med Dallas från början....

• Daa

*skrattar åt Heloises youtube-klipp*

Heloise: inlägg 2222 är avklarat för länge sedan.

Det börjar vara läge att plöja igenom Lost från början, så det kanske är något att köpa hem? Men om tvillingarna ska ammas genom många timmar av den serien kanske de får en konstig start i livet.

Åt förresten din plommonkräm till frukost. Lätt att göra, god att äta.

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans