• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Hvidbrud

Lilla e har sin tredje rand på gång! Man kan känna den nu! De ringde från dagis i går och sa att hon var gnällig och lite febrig, så jag fick hämta henne... Idag var Batman hemma med henne (första gången!) och de hade haft det jätte mysigt! Jag slet som ett djuuuur idag! Gissa om jag njuter av fredagkväll i soffan!

• Hvidbrud

Ja, hon såg så lycklig ut nät jag kom hem! Hos sig vid sin "synth" och dansade utan att hålla i sig. *mammahjärtat smälter* (igen och igen!)

• Norrskensflamman

Nu tror jag att jag har bestämt mig. Nästan. Det blir Maud eller Göran som får min röst i riksdagsvalet. Men jag skriver inte under på alla deras idéer dock... Men en hel del av dem.

• Norrskensflamman
    Hvidbrud skrev 2010-09-17 23:38:50 följande:
    Ja, hon såg så lycklig ut nät jag kom hem! Hos sig vid sin "synth" och dansade utan att hålla i sig. *mammahjärtat smälter* (igen och igen!)
    Åh, så gulligt

Mina små blommor slocknade i vår säng nångång under Idol. Har burit över dem till sina sängar, men det ångrar jag nästan. De är så söta och mysiga när de sover

• Aleta

Här sitter jag mitt i natten. Usch, jag hade mardrömmar och kunde inte somna om. Det kan bero på den stadiga middagen med vin till kanske. Ryyys, vad hjärnan kan hitta på otäcka saker!

På tal om otäcka saker, Daa, jag skulle också börja spekulera i vad det var för typer. Trösta dig med att nu vet de att i ert hus öppnar man inte alltid fastän man är hemma. Men som Heloise skriver så finns det en hel del knäppa människor som gör helt obegripliga saker som de själva anser är fullkomligt logiska. Förmodligen så blev de förälskade i er släpkärra.

Blomman, vad snygga grejer du hittar! Jag ska verkligen inte gå in på den auktionssajten, den verkar helt livsfarlig.

Bruttan, vad jättebra med familjeterapi! 

Jag kan se lilla E dansande vid sin synth, supergullig! ♡

Skål på dig Flamman!

• Aleta

Det funkade att göra hjärtat! ♡
    & # 9 8 2 5 (utan mellanslagen)

• Fjällbruttan

God förmiddag

Skrattar fortfarande åt taxi Stor och Liten... undra om jag har det tråkigt annars på dagarna!?
    Var inte och snabbläste innan vi la oss och såg Heloise rapport om en ångerfull Panzer, berättade för maken och refererade till att han var så slipad att hon inte kunde vara arg... -Ja.... vad trodde du, han är ju politiker svara maken förvånat

Precis samma reflektion som Flamman hade

Ja, jag tror faktiskt familjeterapin är nyttig.
    Vi går ju inte dit för att vi funderar på att skiljas eller nåt, bara det att vi kör samma race varje gång vi bråkar och det är så förutsägbart tillslut att det är löjligt, ändå upprepas det....
    Dessutom har jag känt att jag tar största biten just vad det gäller att planera och styra upp och känner mig som en jävla tjatkärring som bara mal utan att nån lyssnar....
    Nån som känner igen sig??
    Maken lovar att ta tag i det och inget händer..... så har vi hållt på i flera år!
    LESS är bara förnamnet!

Whiteboard och almenacka funkar jättebra för mig, inte för honom, alltså har jag bett om andra sätt vikan göra det på, det MÅSTE faktiskt inte vara på mitt sätt, men nej, det är skitbra, han ska fixa det! Men icke!! Terapueten var alldeles facinerad, började rota lite djupare och KATJING!!! en polett ner hos maken och så ett nytt arbetssätt för oss båda Är fanimej kul att hitta nya vägar att utforska tillsammans

Och kul med en terapeut som tycker att det är skitkul att träffa oss för vi är så trevliga och måna om varann och INTE vill skiljas, så kul med omväxling tycker hon

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans