• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • Daa

Villemoa: inga allergier för min del.
    Just det, hade glömt bort magarna. Funderade lite på det där med att känna igen varandra. Vi ser väl om det blir Idol eller inte. Det är väl stor risk för en hel massa prat.

• Fru Bygg

Usch vad arg jag är just nu... Jävla gubbjävlar som man jobbar med! (ursäkta språket, men tyvärr finns det inga andra ord just nu att beskriva dem med).
    Kan inte man som man inse att man kan arbeta på annat sätt än vad man gjort tidigare. Datasystem mm förändras och då måste man ändras också!!!
    Jag brukar inte klaga, men ibland är det jävligt jobbigt att vara ung tjej som jobbar med bara gubbar!!!!

Ursäkta mitt utbrott, hoppas ingen tar illa upp.

• passionsblomman

Fru Bygg, kallar du det utbrott och ber om ursäkt? Hå hå, då ska du nog läsa en Blommans svada i inlägg 8798 i andra tråden, så inser du att du är mild som en försommarvind i jämförelse...

Jag tror nog veranda en av oss fattar precis vad det är du menar. Tyvärr. För det borde ha kunnat vara annorlunda. Hejja Fru Bygg

• Aleta

Daa, krya på dig, soffa och deckare låter utmärkt.

Fru Bygg, fy för tröga gubbar.

Och så en kram till Passionsblomman. *kraaaaaam*

• Fru Bygg

Det var väl inte så farligt heller Blommis! Önskar att du var här och kunde säga till gubbarna. Tyvärr fegar jag alltid ur i sista stund.

Och du... Du är världens goaste tjej som är så omtänksam och underbar! DET kan du skriva på ditt CV!!!!

• passionsblomman

Fy vad snälla ni är. *sniff*

Säga till gubbar kan jag Byggan, bara det att de brukar lyssna så förbannat dåligt de tjockskalliga tjurhuvudena! Och då får man ta i så man blånar.

• Fru Bygg

Lyssna, ja det kan de verkligen inte!! Är fortfarande så arg så det ryker ur öronen. Synd sen också att man har en chef på plats som inte kan leda utan sitter och bara är tyst. Det är ju underbart att jag ska behöva prata hela tiden och säga hur vi ska göra istället för chefen!

• passionsblomman

Fru Bygg skrev 2010-09-17 11:15:09 följande:
    Lyssna, ja det kan de verkligen inte!! Är fortfarande så arg så det ryker ur öronen. Synd sen också att man har en chef på plats som inte kan leda utan sitter och bara är tyst. Det är ju underbart att jag ska behöva prata hela tiden och säga hur vi ska göra istället för chefen!

Jag hör att det nog är tur att det är du som är på ditt jobb och inte jag just nu. För jag hade blivit så högljudd. Och mångordig. Och ful-ordig.

• Fru Bygg

Men det är kanske det som hade behövts, blommis!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans