• passionsblomman

I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans

Allra käraste trådvänner.
    Vi går mot brons och guld september. Nya planer, nya val, nya möjligheter.
    Nu har vi följts åt så länge, så nu går det inte att släppa taget. Nu måste vi få veta hur fortsättningen som följer blir. För oss alla.

Det är mer värt att ha varandra i de tuffa tiderna än vad ord räcker att beskriva. Det är mer glädje än någon kan fatta att få dela alla skratt och det goda som händer med vänner tvärs över alla avstånd.

Det är med förväntan jag ser fram emot vår gemensamma höst.

Ros

"Det är inte så svårt att vara modig om man inte är rädd."/Mumintrollet

Förra tråden:www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-17 19:16
    Försöker lägga länken till gamla tråden igen då: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3749736.html
  • Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans
  • passionsblomman

Eller så kommer du hit, så har jag kurs med dig. Det kan kallas kompetensutveckling och så betalar ditt företag först mig som konsult, och sedan dig med traktamente och allt. Så går vi ut och äter och drar i oss dyra drinkar. Är det inte det de gör på sina resor och kurser, sån´t där folk som svischar omkring på viktiga saker?

• Fjällbruttan

Hej ni underbara trådvänner

Nu är jag hemma igen... vi hade en lååååååååååång dag i Vilhelmina igår, phu!
    Men jag ser att Blomman är inne så då är ordningen återställd

Daa, du är så underbart gullig!
    Klart Grodan är kompis med din make!
    Med dig med för övrigt och att hon var skeptisk berodde nog mer på att mamma ätit otäcka saker så magen gjorde ont!
    Ska försöka komma ihåg att lägga in ett kort på tjock-Grodan så ni får se vad hon växt Hon ser ut som en liten köttbulle

Heloise.. jag ska koka plommonkräm idag, för min mage har inte återhämtat sig efter 4 järntabletter om dagen.. trots att det är 5 månader sen snart!
    Grodan blir ju 5 månader på söndag! Jisses vad tiden går!

Ninnis, tänker på dig!

Fru Bygg... fnissar lite, det där kallar jag inte att ryta, det var som Blomman skrev en mild bris, men frbannat trist att den ska behövas!
    Det där med gamla hundar.......

Vi var för övrigt hos familjeterapeuten igår, nyttigt nyttigt!!!
    Men jag lever med en gammal hund
    Mer att jobba med, men bra och faktiskt, HALLELULJA, verkade en polett trilla ner hos maken igår

Barn som bajsar i poolen..UÄCK!!!! Stegla föräldrarna!!
    Vi har vairt och badat med Lilla Vild sen hon var 3 månader och det finns ypperliga badblöjor och badbyxor!! Dessutom brukar simhallarna ha badblöjor till salu så inga ursäkter finns!!

Ingis, heja din syster!! Och kul att du hinner var lite mer online, har saknat din underara inlägg

andbeyond, jobbigt med blödningarna, men skönt att allt är bra!

Hade mer jag skulle kommentera med hjärnan är död... ska mecka lunch till Lilla Vild nu och sen koka lite mat till Grodan och frysa in

Kram till alla!!

• Fjällbruttan

Daa, för jösse namn!! Krya på dig och mys med deckarna!!
    Rekomenderar lite god choklad till också

• Heloise

Fru Bygg: usch för tröga gubbar!

Blommis: det finns så mkt fint som du kan skriva på ditt CV, som fru bygg skrev, finaste blomman!

Aleta: du det är nog dags för en insändare, fy så äckligt!

Daa: darling krya på dig och lägg dig du på soffan med huliganerna, en kopp te och bra böcker!

Jag har bestämt mig för hur jag ska rösta, valet var ganska lätt den här gången, iaf för kommunfullmäktige, nr 24 har en viss attraktion för mig Vi ska på O'Learys ikväll för middag med nå Fp folk och så ska vi se någon debatt. Jag är väl egentligen inte inbjuden, men om Fp tror att det kan sno min man en fredagkväll och itne få mig på köpte så tror de fel!

Jag håller på och laddar inför min jobbhelg, ser verkligen inte framemot den

Ska ta en stödvila innan jag måste ta bussen intill stan, jag är så himla trött jämt nuförtiden.

• Heloise

Tänker på dig ninnis!

och Yay för din syster Ingis!

• passionsblomman

Nu ska jag ta mig samman och gå ut med mina MBT-skor på fötterna och ta en liten promenad. Kanske blir jag lite mindre ilsken då.

• Fru Bygg

Då tycker jag att vi bokar in en lååååånnnnggg kurs. Det tar ju säkert flera veckor att "lära" mig säga ifrån. Kan bli mycket god mat, drinkar mm under den tiden!

Svar på tråden I vått & torrt, genom allt & inget -tillsammans