• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • lunagarden

PB - en fars var rätta ordet, har inte folk annat att lägga sin energi på

• Mrs  B

PB = Usch vad snurrigt!!!!!!! Hoppas verkligen att det reder upp sig!!!

• Lapinette

Nu har det ju gått ett dygn sedan nenne fick värkar ... stackars, stackars liten!

• passionsblomman

Lapinette skrev 2010-08-26 20:16:07 följande:
    pb - så klart detta måste reda ut sig men det tragiska är att ta polisens tid i anspråk till något så otroligt korkat.

Ja och VÅR tid! sambon hade ledig fredag imorgon och vi kunde gärna hittat på något roligare med vår dag innna sonen kom hem från skolan. Typ tid bara vi två tilsammans.

Jag tror jag också behöver en konjak.

*Hämtar hela flaskan och ställer fram*

• Klockarbol

Lapinette skrev 2010-08-26 20:05:09 följande:
    Själv mådde jag prima med p-piller och när jag slutade fick jag tonårshy . Förresten på tal om the lady in red ... det verkar ju som hon ska tajma alla fester i helgen för hittills har hon inte dykt upp. Och nästa skitproblem (i-landsproblem till max). Varför ska det vara så jäkla kallt???!! Hade tänkt ha en ny rosa A-linjeformad klänning på 50-års festen imorgon med mina Jimmy Choo men jag kommer frysa häcken och fötterna av mig .. har ingen aning om vad jag ska istället (måste nog gå ut och rota i garderoben).

Ja rackarns så kallt det blev!

Fy så surt att inte kunna ha nya klänningen
    Huttrade mig igenom en 40-års fest i nyköpt rosa blåsa förra året - hade varit smartare att rota i garderoben - tillbringade större delen av kvällen inrullad i en filt :s

• smint

kikar in innan läggning av dottern, men ser att det inte är ngt nytt om Nenne. Hoppas att det bara är massa annat som tar tid runt i kring och att hon har fått sitt lilla pyre.  

PB: Verkar ju inte klokt det där som hänt i videobutiken, klart dom begått fel i butiken.. Hoppas det reder ut sig snabbt

• start september

Vill också ha vin!

Jag har haft kopparspiral i 9 år innan vi började försöka. Det funkade perfekt, ingen ond mens alls och inte längre än tidigare. Innan spiralen åt jag piller men fick migrän. Eftersom vi hade blodpropp och ledsjukdom i släkten ville jag också minska hormonintaget. Jag ska absolut ha sådan igen.

• Lapinette

Klockarbol - nu är festen inomhus men med 15 grader och regn så ser det nog jäkligt skumt ut med en ganska bar (upptill) klänning och remskor. På lördagens fest (40-års) så vet vi att de ska ha den ute så där blir det att klä sig varmt.

• Telis
    Lapinette skrev 2010-08-26 20:17:54 följande:
    Nu har det ju gått ett dygn sedan nenne fick värkar ... stackars, stackars liten!
    Lappis, enligt hennes blogg (eller var det i en kommentar på Sweetans blogg?) så började hon få värkar igår på eftermiddagen. Så då har vi ju passerat dom där 24 timmarna med råge.
  • fru AM

Men det kan väl stanna upp ibland? Jag vet inte ... hallå expertisen?

Svar på tråden Livets toppar och dalar