• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • sweetstreet

Usch jag undrar också sååå hur det går för Nenne!!!!!!  

Hoppas hoppas hoppas att hon inte har det alltför överjävligt.

• gosnosen

PB - du är superduktig på att skriva! Och Miss Tam Pong är helt underbart. Grattis till Moa idag !

• fru AM
    Telis skrev 2010-08-26 18:49:14 följande:
    Synd att jag inte är släkt med nenne för i så fall hade jag nog börjat ringa och terra både P och avdelningen vid det här laget.
    Måste man vara släkt? Kan du inte bara säga att du ringer från Tråden? Hälften av alla syrror på det där sjukhuset är säkert smygläsare.

Nej men man vill ju veta snart att det gått bra, vad det blev, om Nenne vrålade "håll käften" till P, om P hade på sig varselbrallor ...

• kikki kikki

Så nu är jag åter hemma och kan hålla koll här.....inser att pricken inte annonserat sin ankomst än.....skrattar.....snacka om att hålla en hel hög med folk på sträck bänken.

Grattis Lapinette !!!

• viktualia
    fru AM skrev 2010-08-26 19:25:57 följande:
    Måste man vara släkt? Kan du inte bara säga att du ringer från Tråden? Hälften av alla syrror på det där sjukhuset är säkert smygläsare. Nej men man vill ju veta snart att det gått bra, vad det blev, om Nenne vrålade "håll käften" till P, om P hade på sig varselbrallor ...
    jaaa Nenneskruttan.. hör av dig nu... hur i hela friden ska vi lyckas sova en natt till i ovisshet?!?
  • fru AM

Telis: börjar tro att Nennes sms kanske inte kommit fram ... Så var det ju när hon plussade - jag var bortrest och hade bett henne att sms:a mig när hon visste, inget sms kom, till slut hörde jag av mig till dig och fick veta att hon plussat (och jag insåg att sms:et försvunnit i cyberrymden).

Är det Yasuragi o hans dåliga vibbar som påverkar även mobiltrafiken över Stockholm?

(Förresten Yasuragi med dotter förnekar att de ens varit ute på de balkonger som vetter mot gården och alltså inte är skyldiga till allt junk på gården. Ljuger gör de också!)

• Parnassia

Am- det låter som ett heltidsjobb att bara vakta Yasuragi och hans familj! Jag säger som BS - SKRÄP!

• passionsblomman

Meeeeeen! Det känns som att vi alla sitter uppradade i världens längsta väntrum.
    Nån som ska ha nåt från kaffeautomaten?

• fru AM

Skräp är faktiskt ett mycket träffande ord - framförallt om man tittar ut på gården ...

Svar på tråden Livets toppar och dalar