• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • fru AM

Hoppas det inte är den defekta spåkulans fel att Pricken dröjer - den bestämde sig ju till slut för fredag ... 

• Klockarbol

Käraste sambon (som fortfarande låter illa över videobutikens agerande) monterade runt sladdar och prylar i v-rummet i början av veckan för att jag och foten ska kunna sitta i soffan och se tv istället för att stirra ut genom fönstret.

Nu såg han liiite uppgiven ut när jag försynt undrade om det gick att skrämma igång hans laptop i v-rummet så jag får foten i högläge men ändå inte missar Pricken...

Han e bra gullig  (och relativt väldresseradalt luttrad efetr 23 år )

Tillbaka alldeles snart!

Hur går det Nenne?

• Tinga

Uppdaterar och uppdatera, men Pricken kommer ju "aldrig".

Passar på att glädjas lite extra åt Lappis glada besked så länge.

• Oupsie

Åh, nu måste jag sticka ifrån datorn och uträtta några ärenden. PB, får jag också vara med på din sms-lista?

• Ore

PB: Vilka fantastiska verser du skriver! Den till Lappis är ju superfin. Jag skulle få sitta i VECKOR om jag skulle försöka mig på något liknande.

Du är förresten inboxad

Och vad är det för trams med videobutiken? Larvigt värre!!! OM det nu är så att din sambo råkat uppge fel personnummer (vilket lätt skulle kunna undvikas genom att man måste ha leg när man hämtar filmerna, eller att de faktiskt dubbelkollar med namnet när de fått upp en person i datorn...) så är det väl inget att dra på högsta växel för urkundsförfalskning för? Vad är poängen, när filmen redan är återlämnad?

AM: Vi har ju bestämt att det är Yasuragi-gubbens fel att kristallkulan fungerar dåligt, han sprider dåliga vibbar i hela byggnaden helt enkelt!

• sweetstreet

MEEEEN var ÄÄÄÄR du Pricken?!?!?!?!!?!?????

• sweetstreet

Börjar banne mig bli nervös nu.

Hoppas bara att allt är väl med dem alla tre!!!!!! 

• Lapinette

Nej, nu drar jag iväg och tränar snart och hoppas på positivt besked när jag loggar in hemifrån vid 19-tiden. KRAM på er och jäklar vad svårt det har varit att koncentrera sig idag.

• Vännerfan

Oj, vilken dramatik det är här inne! Får ju tårar i ögonen hela tiden när jag läser.

September, Vad jättejättejättetråkigt att du hade rätt! Fy, så ledsamt!! Stor kram!

Tänker också mycket på Snorkis. Hittar inga ord...

Lappis, Stort grattis till godkännandet!! Det var mycket glädjande att läsa!!

Och Nenne! Shit, så nära nu!!!! Nån som vill messa mig när Pricken är ute?!? Jag vill ju veta DIREKT, såklart!

Oj, hela lill-Prinsens sovtid gick till att hänga här! Men det var det värt!

Svar på tråden Livets toppar och dalar