• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • Klockarbol

passionsblomman skrev 2010-08-26 12:33:15 följande:
    Eget inlägg till LappisGRATTIS Lappis till beslutet! Nu är fundamentet gjutet.Som väntat blev det JA förståsDet förvånar knappast ossVi som känner underbaraFru Kanin, vi jublar baraKlart de fattar vilket kapNi båda är för den som harett barn som saknar mor och faroch hem och kärlek, trygghet, matNu börjar väntan på att se Vem är det som ska möta er?Var på jorden finns det frösom blir erat svar på bönVem ska bli ert hjärtas hjärtaVem tar död på längtans smärtaDetta undrar alla nuVänta får vi ändå juKanske länge, vilket sviderMen vi har ju under tidenRoger och varandras sällskapVi följer resan-det är självklartEtt barn ska komma, vilken grej!Får ni kille eller tjej?Spänningen är helt olidligBebis-du får komma tidigtDet är OK denna gångenKanin är redo att ta språngetLiten palt så go och fintill bästa herr och fru KaninTår i ögat när man tänkerhur stor lycka livet skänkertill barnet som får vara densom säger mamma till Lappis sen.För då har man dragit lottensom gav maxvinst, högsta pottenLilla barn, du anar ejhur mycket fint som väntar dej.JÄKLAR LAPPIS vad kul med grunden klar!!!Hit med champange! Jag vill också skåla! 

Men PB, nu lipar jag ju igen

Jättefin!

• Lapinette

Vilka lipsillar vi har här inne !

• Fru E

Nu ska denna lipsillen ta och packa sig hemåt.....

Eftersom maken är på AW innebär det att jag kan shoppa gardiner och dörrmattor i lugn och ro

Hejja Pricken!

Kram &

• Klockarbol

Oupsie skrev 2010-08-26 15:17:04 följande:
    Klockarbol, hur gick det för dig? Inga sprickor?

Inga sprickor tack och lov

Nu är jag lindad och ska tejpas i slutet av nästa vecka för att det ska få läka så mycket som möjligt innan bröllopet!

Men efter 4 timmar på stan så är fossingen allt annat än söt just nu :s

• sweetstreet

Fortfarande inget nytt om pricken???????

• sweetstreet

HEEEEJ FruLLan förresten!!!

Sååå roligt att se dig!

Grattis till nya jobbet! För jag gissar att det är nytt på gång efter att ha skummat tråden bakåt.

• passionsblomman

Lapinette skrev 2010-08-26 15:17:45 följande:
    Vilka lipsillar vi har här inne !

I KNOOOOW!  Jag skulle läsa min (din vers) för sambon (när han undrade vad jag gjorde idag) och när jag kom till delen med att längtans smärta kommer att ta slut ör er del, så börjadejag grina själv. Bara för att jag plötsligt verkligen insåg att det GÖR den. Tar slut. Smärtan alltså.

Jag läste så jag grät när jag läste slutet i förra Harry Potter också. Jag är hopplös.

• sweetstreet

Och lappis

GRATTIS till dig och maken också!

Har glömt säga det i all Pricken-dramatik.

Men det är STOOOORT!!!!

Förstår att du grät lite. Men i ärlighetens namns så trodde jag aldrig det skule bli några problem för er. Så underbara som både du och maken är. Både sm personer och som par!  

• fru AM

PB: Gråter när du läser din egen dikt! Det är för bra!

Svar på tråden Livets toppar och dalar