• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • Fru FruLLan

Alltså mitt inlägg kommer juu helt fel i tiden när ni diskuterar annat osv. men jag kände att jag ville svara mugglan

sorry!

• lunagarden

Snartis - du blir fertil igen direkt du tar ur din kopparspiral, såvida du inte har andra bekymmer, eftersom det inte är några hormoner inblandade.

• lunagarden

Frullan - stor kram till dig, vilket jättejobb du har gjort med dig själv. Tur att du har fått professionellt stöd under resans gång!

• Lapinette

Frullan - visst var det svårt att förstå men samtidigt så tror jag vi allihop förstod att det hade med något "förlutet" som gjorde dig så deprimerad över könet. Som jag skrev igår så är det väldigt intressant att höra dina förklaringar idag på varför det blev och varför du kände som du kände. Skönt att du kom iväg och fick så bra hjälp och skönt att kärleken till Roffe finns där. Skickar en STOR KRAM för dina framsteg

• nennesjuttioåtta

Frullan – jag blev ju väldigt provocerad av ditt, i mina ögon, lyxproblem. men nu när förklaringen kommer så faller allt på plats och jag förstår att det måste varit fruktansvärt jobbigt! KRAM!!

• nennesjuttioåtta

Ja, att det var något underliggande förstod jag med men kunde inte för mitt liv komma på vad! men ändå, så "enkelt" när man får höra det!

• nennesjuttioåtta

AM – skriver de inte vilka grannar som finns i objektbeskrivningen?

"Strandnära, härlig naturtomt med barnfamilj (2, 4, och 10 år) som närmsta grannar. Intressen: vin, kvinnor och sång"

• Fru FruLLan

Tack för kramar

och det är så jävulusiskt skönt att ha fått hjälp. Att äntligen kunna få rätsida och börja bli hel. Man kunde ju bara önska att man inte ska behöva falla så hårt för att börja ta sig upp. men jag gissar att det inte är så livet fungerar.

• Lapinette

nenne - ska du "sättas igång" på fredag om inget hänt innan dess? Eller hur var det?

• Lapinette

Frullan - ibland måste man falla jäkligt lågt innan man kan börja kravla sig upp igen. Tyvärr så skaffar man oftast inte hjälp förrän man verkligen är nere i "skiten".

Svar på tråden Livets toppar och dalar