• MSW

Livets toppar och dalar

I den här tråden har det "tjötats" en hel del genom åren (planeringen för nästa sommars femårsjubileum har redan påbörjats), allt eftersom har den gått från att vara en "hur vet man att man är gravid"-tråd till att bli en vänskapstråd!

Här avhandlas allt som rör barn/familj, resor, internet shopping, tråddejter, husdjur, god mat/bak och allt annat man kan tänka sig! Och vi både gläds och gråter med varandra!

Trots att vi är utspridda över hela Sverige (mer eller mindre) så blir det en hel del olika tråddejter i olika konstellationer!

Tempot är för det mesta högt och det kan nog vara lite svårt att hinna med/komma in i tråden, men vi välkomnar alla, men vill då gärna ha en någorlunda presentation, typ var man bor, var i barnkarusellen man befinner sig, skostorlek och vilken favorit choklad man har och vad mer man kan tänkas vilja dela med sig av!

Då kör vi!!

Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3733191.html

• Svar på tråden Livets toppar och dalar
  • Hattis

Å, Snorkis, det är omöjligt att läsa utan att börja gråta. Jag har tänkt på dig ofta. Kram och skriv så mycket du orkar.

*bestämmer mig för att läsa ikapp imorgon*

• Hattis

Galleriet - har inte hittat vad ni skrivit längre bak men om det görs offentligt på annat sätt än tidigare så vill jag bli borttagen.

• Telis

Åh, Snorkis, jag håller med dom andra, det är omöjligt att läsa det du skriver utan att börja gråta. Jag kan omöjligen ens börja förstå hur jobbigt det måste vara för er! Dom allra varmaste kramarna till dig och din man och dom kärleksfullaste tankarna till lilla Sigrid!

Snorkis, Ore har en poäng. Om det känns jobbigt för dig att skriva här på ett öppet forum så kan jag ordna att du får mejladresserna istället. Jag borde ha mejladresser till alla som finns med i galleriet.

Kramar igen!!

• smint

Snorkis: Tårarna rinner här och kan inte ens föreställa mig hur ni mår där hemma. Starkt av dig att komma in här och skriva. Jättevackert namn ni valde till henne.  Stor kram 

• start september

Tårarna rinner här också Snorkis. Jag har tänkt så mycket på dig och vill skicka dig all styrka jag kan. Och vilket fantastiskt fint namn. Stor kram! 

• Fru FruLLan

Åh men  herregus snorkis!!!!
    Mitt hjärta går i bitar. Jag förstår inte helelr hur man överlever men jag hopaps ni finner en väg och ett sätt. Jag kan inte i min vildaste fantasi ens föreställa mig hur ni mår eller vad ni gått igenom. Det enda jag kan förstå är att det varit överjävligt! det finns inte ord elelr tårar nog för att lida med er.

Ett underbart vackerna namn och jag tänker på er och lilla Sigrid.

• Parnassia

Snorkis - vad starkt av dig att försöka skriva här! Här sitter en till med tårar i ögonen som inte ens när jag försöker tror att jag kan förstå vad ni går igenom. Kram!
    Det var ett vackert namn ni valt. Ett av mina favoriter. Kram igen. Hoppas du snart tittar in igen.

Säger som de andra också, inboxa eller maila istället om du vill.

• kängu

Snorkis, tårarna rinner när jag läser vad du skriver Kan inte föreställa mig vad du och maken går igenom just nu.

All världens kramar och kärlek till er.

Vila i frid lilla Sigrid.

• fru AM

Snorlis: Lilla Sigrid - alla mina kärleksfulla tankar till henne och er! Du är oerhört stark som orkar "komma tillbaka" så snart, Snorkis. Det är klart vi vill veta allt som hänt och varför men du har alla skäl i världen att inte orka. Bara om du vill, Snorkis! Kan vi i tråden vara ett stöd och ett bollplank för dig/er? Här kan du skriva allt du tänker och känner. De allra flesta som läser känner ju bara till ditt nick.

Jag tycker definitivt att vi avvaktar med att ge fler tillträde till galleriet tills vidare, så vi håller lite på anonymiteten.

Stor varm kram till dig och din man, Snorkis. Och kärlek till Sigrid.

(Fint namn! Min mormors mor hette så, så det har funnits på våra "önskelistor" också!)

• Ore

Och nu gråter jag igen här, trots att jag denna gången visste vad jag skulle läsa...

Hattis: Det har inte varit prat om att göra galleriet mer offentligt än vad det är nu! Det var mer diskussion om "hur snabbt" man ska lämna ut det till de som är nya här i tråden. Och den gemensamma slutsatsen var nog att efter att man hängt här med oss i något halvår eller om man varit/ska med på någon irl-träff så känns det ganska lagom, även för den skaran som vill vara litet anonyma. Men självklart är det ALLTID så att vill man att någon bild ska tas bort så gör Telis det, oavsett anledning...

Svar på tråden Livets toppar och dalar