• BrudSommar2006

Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.

Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 

Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.

Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.

Välkomna!

Här finns förra tråden: 

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

• Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • passionsblomman

nennesjuttioåtta skrev 2010-07-08 16:30:21 följande:
    PB, älskade PB! Det var ingen liten pyspunka det där, mina flätor står rakt bakåt! Förstår att du är frustrerad, det är en jävligt jobbig situation det där förbannade ÄL-sexet, vet inte vad jag ska säga... Nä, jag har inget bra. KRAAM!! Förlåt, men jag skrattade också högt åt att din bil är så ren och fin nu!

Då skulle du hört mig inatt. Tur för sambon att han redan är snaggad och inte har några flätor...

• nennesjuttioåtta
    passionsblomman skrev 2010-07-08 16:44:53 följande:
      Då skulle du hört mig inatt. Tur för sambon att han redan är snaggad och inte har några flätor...
    Det finns väl andra ställen att luggas på som gör mycket ondare... 

Skämt åsido, jag har inboxat dig. 

• nennesjuttioåtta

nu måste jag sticka, kramar till alla som behöver!!!

• porchez

hinner bara slänga in en stor KRAM till PB. Önskar så att jag var nära dig, så jag kunde få hålla om dig och få prata med dig. Ta hand om dig, och skriv skriv skriv av dig här, hur mcyekt som helst, vi finns här!  *kram igen*

Hattis - håller tummarna för ofarligt blod...

:~(

• passionsblomman

Herregud.

Här tänkte jag imorse att jag idag skulle hålla mig undan, och inte vräka ur mig om mig och min sambo och vårt sexliv och vad som helst i tråden utan återkomma när allt var lite bättre.

Jo tjena. Tur att man håller så låg profil, tar så lite plats och inte hänger ut sin familj på nätet hur som helst...

Jaja. Whatever...

• Parnassia

Men PB! Usch jag får en klump i magen bara jag tänker på all sorg, ilska och frustation du verkar uppleva nu. Det är ju hemskt!

Jag tänker på dig! Kram!

• viktualia

Hattis - håller tummarna för att det ska vara något ofarligt!!!

PB - älskade cybervän!! Det finns inte mycket att säga, annat än att jag tänker på dig!!! Kram!!!!

• Hattis

Först en stor kram till PB! Håller med lappis - att kunna ge en riktig sådan hade ju varit så mycket bättre. Känner igen en hel del av vad du skriver om ansvaret för ÄL-sex även om jag inte brutit ihop av det (har ju bara hållit på ett drygt år).

Här är det brunt och inte rött vilket får mig att tro att ngt hänt för ett par dagar sedan. Men. Ännu så länge så är det så liiite liiite. Om inte helvetet brakar löst till imorgon tänkte jag ringa och försöka få ett VUL i nästa vecka om det är någon idé. Därför nu en fråga till trådens alla experter - hur tidigt kan man se hjärtslag nu igen? Vecka 6+0 imorgon. Knepiga cykler (senaste 4: 29,29,29,35). Min underbara gyn sade vid bekräftelsen av MA att om (eller sa hon "när"...) jag blir gravid igen så skulle jag kunna få det med tanke på vad som hänt tidigare.

Tack för alla tröstande ord och för beskrivningar av att det kan gå bra ändå, Piggis och Tinga.

• passionsblomman

Hattis, jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att detta bara är något med slemhinnorna eller något annat helt ofarligt!

• viktualia

Oms - jaa jag får lätt ångest över alla som toksparar sina dagar.. tänker att varken maken eller jag är särskild benägna att ta en massa extra ledigt framöver... baaa vad svårt allt sånt är!

En kram till, till Hattis och PB!

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen