Hmmm, läser ikapp och börjar tro att de fantastiska gravid-orgamsemerna bara är en myt, vad trist!!!
Håller med om att man ibland måste "ta tag" i 6:et för att man inte ska glömma bort det. Ofta när vi haft 6 så brukar jag skämtsamt säga till maken: Varför gör vi inte det här hela tiden? 
Snaily - Vad otäckt med sparken! Tur att det gick bra! Borde väl inte vara några som helst problem för dig att på HP med tanke på att en kompis fått det vid varje graviditet och hon jobbar på IKEA (!) dvs hon har varken tungt eller riskfyllt arbete. Hon och jag står och sitter nog lika mycket på en dag...luite märkligt det där måste jag säga...
Passa dig så jag inte tar ditt erbjudande på allvar om att komma till dig! Gud så underbart med 11 grader, det trodde jag aldrig jag skulle säga!
Porchez - Vek pannkakorna fel! lol
Vickan - Förstår att läckande bröst inte är det mest upphetsande...
Vi har tänkt plocka varenda SGI-dag nu och spara några lägsta garanti dagar. Vi vill vara hemma NU med kotten och vi vill inte gå på knäna och vända på varenda krona heller. Men det är tydligen hemskt kontroversiellt och har redan fått känna på "dålig-mamma-stämpel" för att jag inte ska spaaaaara dagar till senare. *morr*
gosnosen - Instämmer i kören: ÄNTLIGEN! Gud vad härligt! Jag blir så glad för din skull! *kramar om hårt och länge*
Vad kul med ny plusvåg, men lite märkligt att de kommer i stim...
Fru E - Vad roligt med nya huset! Jag ser fram emot att få se bilder!
Oupsie - Förstår precis vad du menar med att berätta, har en kompis som berättat att de förlovat sig när vi sa att vi gjort det och då var det någon månad sen. Sen när vi sa att vi skulle få barn så sa de att de också skulle ha det. Man blir liksom lite snuvad på konfekten på att få berätta nåt kul samtidigt som man blir sur för att de inte sagt något tidigare...
Nenne - 20 dagar till beräknad förlossning i dag!!! Iiiiiihh!
Lappis - hur gick det med hotellet? aaah, det ordnande sig, toppen! Och stort grattis till Monsieur Lapin!!!!
Hattis - NEJ!
Tinga - Uppvärmd toasists! Det skulle jag vilja ha på vintern här hemma 
PB - *stor kram* Det är inte lätt i den här karusellen, jag vet. Och då kom jag aldrig så långt som er. Jag vet inte vad jag ska skriva som kan lindra 
Ego - Imorgon går jag på semester och f-ledighet, känns så skumt! Men ska bli jätteskönt!
Jag skrev ju om min UVI tidigare. Idag ringde jag VC eftersom det inte blir bättre, jag svettas som en gris när jag kissar för det gör så inåthelveteont! Då visade sig att min provsvar kommit tillbaks och jag har GBS!
Så ny omgång med ny pencillin i 10 dagar + att jag måste ringa till BM imorgon och kontrollera att det skrivits in i min journal så jag får antibiotika under förlossningen. Frågan är nu ska man åka in tidigare pga detta, vad jag läst mig till ska man iaf få antibiotika i 4 innan kotten kommer ut för att den inte ska bli smittad. Och kvinnorna i min familjen eller makens familj har ju haft snabba förlossningar...Någon som har någon erfarenhet?
Fan jag tycker jag har åkt på all skit man kan få ihop med en graviditet, jag bara väntar på att jag ska ha utvecklat antikroppar mot kotten eller en smaskig havandeskapsförgiftning!
Det här stärker mig ännu mer att jag gör bara det här en gång, min kropp gillar inte att vara gravid.
Jag vill bara att kotten ska komma ut och vara frisk nu *trött och ledsen*