• Ore

Vi fortsätter blanda och ge

I över tre år har det diskuterats i denna tråden (och de allra flesta har alltså hunnit gifta sig och även fira några bröllopsdagar). Mycket har vi hunnit prata om, men vi är långt ifrån klara, och en del ämnen återkommer vi ständigt till.

En stor del av tråden handlar om barn, vi väntar med spänning på de barn som ska födas, och vi hoppas på många flera plus eller andra former av barnbesked

Men även om barn är en helt underbar del i livet, så är de inte allt. Vi är även duktiga på inredning, alkoholhaltiga och icke alkoholhaltiga drycker, bakning, blommor, husdjur, resor, fäktning, shopping, blygdläppsklämmor, nypåhittade svordomar, kontorsstolsrace och mycket annat. Så här gäller det att vara beredd på det mesta, från högt till lågt, och allt som oftast i ett rasande tempo!

Även om vi är ett väl sammansvetsat gäng, som gärna träffas även IRL, så finns det alltid plats för fler. Den obligatoriska presentationen som vi "kräver" är skostorlek, favoritchoklad, ungefär var i landet man bor och hur det står till på barnfronten (antal barn man har, hur långt gången man är i graviditet eller hur länge man försökt bli gravid).

Förra tråden landade på över 10 000 inlägg, så nu satsar vi mot 11 000 eller mer!

Skål för våra fortsatta diskussioner

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-26 18:45
    Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3582689.html

• Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge
  • nennesjuttioåtta

Oupsie
    klart han blev sur ! Jag trodde hon skulle bli sur, mina föräldrars katt blir skitsned om de är borta om så bara för en helg (de har kattvakt då så hon behöver inte ens flytta). Total ignorans tills hon surat klart.

• fru AM

Tack alla!
    Jag har köpt STOOORA solglasögon! Så jag kan spana ifred
    Däremot börjar jag få lite problem med packningen eftersom jag inte vill checka in ngt bagage. Förhoppningsvis väger de inte handbagaget ... Jag har ju dessutom redan checkat in på webben.

Fast jag tror jag kommer längta ihjäl mig efter familjen. Faktiskt främst Hektor som är så galet gullig just nu. Har börjat försöka säga Mamma också ... Vältajmat!

• nennesjuttioåtta

AM
    Tror du på allvar att jag tänker klicka på den där länken?!?

Ha en skön resa!

• passionsblomman

AM, hur många dagar ska du vara borta? Jag förstår att hjärtat kommer att skrika rakt ut efter barnen såklart.
    -Särskilt om Hektor får telefonluren och kläcker ur sig ett förvånat "Mamma?" när han hör din röst... *hjärtat kramas ihop av bara tanken*

Jag hoppas du får en underbar resa med hur fint väder som helst-själv har jag just hittat vitsippor i min trädgård, så det gör ingenting alls!

• Ore

AM: Då är det det han kommer säga ideligen, om han börjar sakna dig

Har aldrig varit med om att de vägt handbagaget, men min syster har råkat ut för det i Thailand...

Kommer inte heller klicka på länken... Är ju inte självplågare heller!

Ha det jättebra!!!

• nennesjuttioåtta

tur de inte vägde vårt handbagage när vi reste från Bulgarien, jag hade hela väskan full i en massa jävla porslin som vi köpt (som nu är sålt för länge sen på loppis) till oss själva och hela släkten, förutom spriten. Fattar inte att det fick plats.

Aaaawww, MAMMAAAAA

• nennesjuttioåtta

nähäpp, dags att plocka ihop bäckenet och bege sig ut på stan för sko-, present- och slipsjakt inför helgens bröllop. Ute i god tid? Jajemän. AAARGHHH!

• Oupsie

Nu har vi bokat bio till ikväll i alla fall. Får väl se om vi hittar på något kul i helgen. Tack för era grattis .

Trevlig kväll allihopa! Och trevlig resa AM!

Nu ska jag ut med hunden.

Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge