• Ore

Vi fortsätter blanda och ge

I över tre år har det diskuterats i denna tråden (och de allra flesta har alltså hunnit gifta sig och även fira några bröllopsdagar). Mycket har vi hunnit prata om, men vi är långt ifrån klara, och en del ämnen återkommer vi ständigt till.

En stor del av tråden handlar om barn, vi väntar med spänning på de barn som ska födas, och vi hoppas på många flera plus eller andra former av barnbesked

Men även om barn är en helt underbar del i livet, så är de inte allt. Vi är även duktiga på inredning, alkoholhaltiga och icke alkoholhaltiga drycker, bakning, blommor, husdjur, resor, fäktning, shopping, blygdläppsklämmor, nypåhittade svordomar, kontorsstolsrace och mycket annat. Så här gäller det att vara beredd på det mesta, från högt till lågt, och allt som oftast i ett rasande tempo!

Även om vi är ett väl sammansvetsat gäng, som gärna träffas även IRL, så finns det alltid plats för fler. Den obligatoriska presentationen som vi "kräver" är skostorlek, favoritchoklad, ungefär var i landet man bor och hur det står till på barnfronten (antal barn man har, hur långt gången man är i graviditet eller hur länge man försökt bli gravid).

Förra tråden landade på över 10 000 inlägg, så nu satsar vi mot 11 000 eller mer!

Skål för våra fortsatta diskussioner

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-26 18:45
    Förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3582689.html

• Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge
  • nennesjuttioåtta

tada!

hej på er!

EA
    GRATTIS till huset!! Hur är det annars ? Har spottingsen avtagit? Har du testat? Vilken RD??? Ha det gött i Götet, trots tankarna på anant håll!

Snaily
    hur känns det för dig?!??!

PB
    WOHOOO 5 befruktade!!!!!! Grattis!!!!!

BS
    Ha det skönt på Öland!

AM
    Inget svar från exfrun?

• nennesjuttioåtta

Lappis
    var det ett bostadshus du länkade till eller ett hotell med spa?

• MSW

A har nog lite feber idag med, så han är hemma, men han verkar inte det minsta dålig! Och pratar och pratar, inte många sekunder han är tyst alltså! EN hel del förstår man, men mycket förstår man inte ett dugg!! Men när jag ringde till dagis påminde hon om att det kan vara pga sprutan som han har feber nu, och det stämmer nog precis, så imorgon blir det dagis!

Tack för restaurangtips, se vart vi hamnar..

FruE: ha så roligt det går i gbg!

• MSW

Och snigel: inte konstigt att det känns jobbigt! *kramar*

• snaily

Nenne
    Vågar egentligen inte diskutera eventuella symptom, tror det kan betyda otur Men är lite bekymrad över inte lika vita flytningar längre. Och inser att allt jag inbillar mig som symptom lika gärna kan vara ren tantvarning. Gaaaaah!

MSW
    Tack!
    Skönt att kunna vara så pigg trots feber!

• Lapinette

nenne - det var vårt nästa hus! Det verkade gratis dessutom, inget pris måste väl betyda gratis!

snaily - förstår precis hur du mår och ju närmare TD desto värre blir det. Usch men vi hoppas alla att det leder till något positivt och då är det ju absolut värt det!

ego - själv vaknade jag imorse och var varm så jag tog tempen. Lite feber, ont i halsen ... jag sitter hemma och jobbar även idag. Har inte varit på jobbet sen i torsdags ! Fast å andra sidan så är jag nästan aldrig sjuk.

• nennesjuttioåtta

snaily
    ja men då pratar vi om annat. joråsatte... bilen går bra?

lappis
    ja naturligtvis. Inget pris = gratis! Vad kul, när flyttar ni in?

• snaily

Perfekt Lappis, då kan du bjuda in hela tråden på poolparty!
    Krya på dig!

Nenne
    För att spä på stressen och nojjorna lite extra så är mina kollegor så äckligt positiva och håller bara på och antyder heeela tiden att det här försöket så klart har lyckats... blääää på dem just nu.
    Men bilen går fint!

• Lapinette

Snaily - ja tyvärr är det ju så att det som kan vara positiva tecken lika gärna kan vara negtiva så det bästa är att inte känna efter alls ... lätt va???!!!

Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge