• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • didis

Säg bara till - vi kommer på stört!

Jag har ständig beredskap för om jag skulle bli hembjuden till
    någon med tornhus!

Ska jag vara ärlig tror jag inte det finns någon i tråden som jag INTE skulle gilla - och det gäller antagligen deras respektive också.

Jag gillar helt enkelt den här tråden för mycket och de som skriver i den. Som nu när jag borde arbeta fast jag sitter här... (men jag skriver lite utlåtanden och prioriterar remisser mellan varven ).

passionsblomman skrev 2010-03-01 13:45:15 följande:
    Didis, jag smider planer för fullt på att sammanföra din make och Aletas...Både jag och min sambo är väldigt säkra på att de skulle gilla varandra.
  • Soldemor
    didis skrev 2010-03-01 13:58:16 följande:
    Säg bara till - vi kommer på stört! Jag har ständig beredskap för om jag skulle bli hembjuden tillnågon med tornhus! Ska jag vara ärlig tror jag inte det finns någon i tråden som jag INTE skulle gilla - och det gäller antagligen deras respektive också. Jag gillar helt enkelt den här tråden för mycket och de som skriver i den. Som nu när jag borde arbeta fast jag sitter här... (men jag skriver lite utlåtanden och prioriterar remisser mellan varven ).
    Ja, här trivs man! Känner igen det där med att vara här när man borde arbeta...fast idag är jag ledig! Och det är kanske tur, för jag är hes och raspig och snorig. Mår inget vidare, men jag får ladda inför morgondagen, för då har jag begravning!
  • passionsblomman

Visst är det ballt! Att man kan internääät-lärakänna folk så man redan vet att man gillar dem menar jag. Det är ju skitroligt!

• Soldemor
    passionsblomman skrev 2010-03-01 14:06:25 följande:
    Visst är det ballt! Att man kan internääät-lärakänna folk så man redan vet att man gillar dem menar jag. Det är ju skitroligt!
    Yes! Tänk om vi kunde få ihop det att träffas någon gång! Jag har ju träffat Didis och skall förhoppningsvis träffa Bruttan i sommar. Är det kanske någon som skall på utställning i Gislaved i maj?
  • didis

Gislaved?? Vad sjutton gör man där??

Min mamma är från Värnamo och DET är en håla som heter duga men Gislaved tror jag ta mig sjutton är värre!

Men - jag bor ju i Jönköping under veckorna nuförtiden och det är inte så långt till Gislaved härifrån (10 mil kanske?). Kankse kan vi få ihop en liten träff??

Soldemor skrev 2010-03-01 14:09:05 följande:
    Yes! Tänk om vi kunde få ihop det att träffas någon gång! Jag har ju träffat Didis och skall förhoppningsvis träffa Bruttan i sommar. Är det kanske någon som skall på utställning i Gislaved i maj?
  • Soldemor
    didis skrev 2010-03-01 14:12:21 följande:
    Gislaved?? Vad sjutton gör man där??Min mamma är från Värnamo och DET är en håla som heter duga men Gislaved tror jag ta mig sjutton är värre! Men - jag bor ju i Jönköping under veckorna nuförtiden och det är inte så långt till Gislaved härifrån (10 mil kanske?). Kankse kan vi få ihop en liten träff??
    Ja så skoj! Det är utställning i Gislerinken, fast det är en lördag som vi skall dit med lilla drömprinsessan.
  • Sonja68

75% :-S inte speciellt tonbegåvad va´?!

• Sonja68

...och jag kallar mig för körsångare... kyss mig i a**let

• Aleta

Över 70% var ju normalt så det är väl inte fel? Dessutom är du ju kvinna och det verkade ju finnas någon mystisk korrelation till våra menscykler. Mysko!

Sonja68 skrev 2010-03-01 18:34:01 följande:
    75% :-S inte speciellt tonbegåvad va´?!
  • didis

Här har jag klarat 1 veckas skidåkning utan skador men hinner bara gå 30 meter ifrån jobbet innan jag drasar i backen!

Ont i ena handleden har jag men det är tur att baken är försedd med stötdämpande material! Svanskotan har jag brutit en gång och det räcker, jag fick stå upp o jobba i flera veckor.

Har just pratat med maken - när vi var borta hade grannarna skottat vår uppfart flera gånger! Himla trevliga grannar! Vi hade det på känn och hade köpt presenter till dem, tack o lov. Extra tacksam över bra grannar blir jag när jag ser Grannfejden - huvvaligen va jobbigt med grannar att reta sig på!

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången