• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • didis

Hej allihopa! Är tillbaka efter en styv veckas skidåkning och hela familjen har alla ben och armar intakta!

I torsdags kväll var vi på en restaurang uppe på berget (fick åka pistmaskin upp) och efter maten tog vi kälke hem. 3 km lång kälkbacke - då får man upp bra fart!!

Ikväll kanske jag hinner läsa ikapp lite men nu måste jag jobba.

Ha det bra!

• Aleta

Välkommen hem didis! Vad kul med pistmaskin och kälke, det låter mycket bättre än skidåkning.

• passionsblomman

Heeeej didis! Jag såg en sådan där kälkfärd på något reseprogram på TV-tjohoooo vad kul!

*mumsar Aletas praliner och dricker kaffe*

• passionsblomman

Aleta förresten, du har inte sett en ensam damhandske i svart skinn ligga och skräpa någonstans? Jag hade bara en i jackfickan i morse och jag har inte varit iväg någon annanstans än till dig.

• Aleta

Jag ska leta damhandske, är den fodrad? Ute är den inte iallafall, för då borde vi ha sett den.
    Nu är taket färdigrensat förresten! Jippie!!! Tack igen gulliga Passionsblomman!

• passionsblomman

Haha, jag rensade minsann noll och inget. Jag vaktade mest din mammas Rhododendron (lurigt ord det där)
    Jo, den är fodrad och sydd lite sådär "fyrkantigt" med streck om du fattar hur jag menar. Strl 7,5 är det och "getnappa" står det i den jag har här.
    Det är så typiskt mig att sumpa handskar åt alla håll jämt....

• didis

Åh, vad avis jag blir - en tantträff! Och utan mig! *surar*

• passionsblomman

Didis, jag smider planer för fullt på att sammanföra din make och Aletas...
    Både jag och min sambo är väldigt säkra på att de skulle gilla varandra.

didis skrev 2010-03-01 13:35:36 följande:
    Åh, vad avis jag blir - en tantträff! Och utan mig! *surar*
  • Soldemor
    Fjosok skrev 2010-02-28 16:13:59 följande:
    Soldemor: Jämför med bibelgrekiskan.Brukar säga att varje utbildning har sin grekiska
    typ!
Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången