Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Svejsan! Inte läst alls idag men här får ni en bruksanvisning som heter duga:
www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3623365.html
Vet ni vem som precis ringde mig!??!?! PAPPA!!
Underbar, men det fattas en person: the wife: känns igen på de ivriga hejjaropen ifrån en sittande ställning( företrädelsevis ifrån soffan) hon håller ofta ett vinglas i ena handen och en kamera i den andra
Hej alla tanter!
Vilka äventyr och bestyr det är här veckan före jul!
Hade en massa kommentarer vartefter jag läste om allt, men nu ser jag att klockan snart är midnatt vilket är den tid jag sagt till mig själv att jag måste respektera som senaste tid att sitta vid datorn om jag ska orka med den här julen. Så då hinner jag ju inte skriva allt!
Måste i alla fall läman en megakram till er alla!
Ser ut över den snötäckta världen utanför mitt fönster och gläder mig åt hur vackert det är. Samtidigt hade vi en mk äventyrlig hemfärd från Arlanda igår, det var bokstavligen som en vägg framför bilrutan och man såg inte något. Det var faktiskt rätt läskigt. 30 km / h kändes som värsta racerfarten!
Ändå körde bilar om!
NU är det midnatt!
Godnattkramar !!!
Du har helt klart en poäng! Åt andra hållet är det nog svårt, då ska det vara ett riktigt jädra bra namn... Får lägga mer tid på att repa än på att hitta på namn, helt enkelt.
Haha, låter ju som ett smeknamn på tuttar... men det kanske mitt nick också gör!
Onsdag var en rätt vedervärdig dag... Men baksmälla går ju över. Som tur är.
Sonja förresten, vad glad jag blev att läsa om er konsert! Jättekul att det blev så lyckat och jätteduktigt av dig att få ihop det så att du kunde vara med!
Om det inte vore för den där akademiska graden som behövdes skulle jag utse mig till julchef omedelgenast.
Jag tror didis skulle paxa de där soffplatsen och vinglaset, visst didis?
Jaha nu är det massor sent igen. Vi ska upptifdigt imorgon och bege oss mot staden och julklappskaoset...huvva!
Men först ska jag gå ut i natten och se på vårt hus där det lyser två nya stjärnor ikväll. Man måste titta och beskåda och känna sig nöjd även med de små sakerna.
Annars har jag idag flyttat på datorn och kopplat ihop allt igen-hurra jag har ett bord att sitta vid och har inte tangentbordet i knät längre!
Skotta snö blev ju tvunget och skoveln gick av så jag fick leta reda på en sådan där liten man har i bagaget på bilen och skotta dubbelvikt. Det känns i ryggen...
Annars flyttar jag runt en massa prylar åt olika håll och försöker göra rummen så mysiga och ordnade det går för våra gäster. Det går sannerligen inte fort, men tiden däremot, den bara rusar iväg!
Dudettes? En anspelning på "dude". Men det kanske bara är min humor...