• Svar på tråden Tantvarning6
  • Heloise

Mm jag med, jag är lite osäker på när de kommer, har ju bara haft mens 3 ggr sne jag tog ut spiralen den 23 och 21 och sist den 19.

Sonja68 skrev 2009-12-19 19:48:56 följande:
    Cantaton: Så härligt med pappa som ringer och verkar vara på väg tillbaka Heloise: Håller tummarna för att indianerna håller sig borta!
  • Sonja68
    Heloise skrev 2009-12-19 19:51:00 följande:
    Men du Sonja: satan i gatan var snygg du kommer att vara! Mannen får hålla hårt i dig så inte du blir bortrövad av ngn oljemagnat som vill mata dig med kaviar och champagne
    Fniss...
  • JustMeAndMyLove

Testade kulprovet, var ju mycket lättare än det man skulle göra med nån tandpetare som jag inte riktigt förstod. Blev bra i allafall! Tack tack :)

Heloise skrev 2009-12-19 19:22:22 följande:
    Ja då den skummar, har du provat att göra kulprovet? Ett glas med kallt vatten, droppa i lite knäck och om du kan rulla en boll av den kylda knäcken så är det klar.
  • Sonja68

Heloise: Du verkar ju ha rätt regelbunden cykel, eller?
    Det gäller att köra hårt från dag 10 och framåt. Stå på huvud efteråt istället för att springa i duschen direkt

• Heloise

Panzer har läst att man ska ligga på rygg, så jag får snällt ligga på rygg i EVIGHETER!haha

Sonja68 skrev 2009-12-19 19:58:18 följande:
    Heloise: Du verkar ju ha rätt regelbunden cykel, eller?Det gäller att köra hårt från dag 10 och framåt. Stå på huvud efteråt istället för att springa i duschen direkt
  • Sonja68
    Heloise skrev 2009-12-19 20:00:10 följande:
    Panzer har läst att man ska ligga på rygg, så jag får snällt ligga på rygg i EVIGHETER!haha
    Jepp! Så är det. Eller lägg dig med benen och rumpa uppåt, typ mot väggen, så du vilar på skulderbladen liksom. När du ändå ligger där menar jag
  • Sonja68

Och multipla orgasmer och kniiiiipövningar kanske också är bra.

• Sonja68

Nu ska jag slänga två lortungar i badet och skrubba upp dem inför morgondagens ryska "Jolka" i grannkommunen. En sorts julfest med ringlekar och dans runt granen, Farbror Frost o Snöflickan kommer med presenter till de barn som kan läsa en dikt eller sjunga en sång eller göra något annat. Mina har övat in varsina dikter på ryska. Få se om de vågar. Förra året gick det bra
    Hoppas det blir många ryska barn!
    Ha en fin kväll.

• Heloise

Mmm jag tror på det där med multipla orgasmer

Sonja68 skrev 2009-12-19 20:02:52 följande:
    Och multipla orgasmer och kniiiiipövningar kanske också är bra.