Tantvarning6
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Varning för tanter för 6:e gången och ni vet ju vilka ni är, så fram med de sju kaksorterna och på med kaffet!
Senaste tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3479112.html
Mm jag med, jag är lite osäker på när de kommer, har ju bara haft mens 3 ggr sne jag tog ut spiralen den 23 och 21 och sist den 19.
Testade kulprovet, var ju mycket lättare än det man skulle göra med nån tandpetare som jag inte riktigt förstod. Blev bra i allafall! Tack tack :)
Heloise: Du verkar ju ha rätt regelbunden cykel, eller?
Det gäller att köra hårt från dag 10 och framåt. Stå på huvud efteråt istället för att springa i duschen direkt
Panzer har läst att man ska ligga på rygg, så jag får snällt ligga på rygg i EVIGHETER!haha
Och multipla orgasmer och kniiiiipövningar kanske också är bra.
Nu ska jag slänga två lortungar i badet och skrubba upp dem inför morgondagens ryska "Jolka" i grannkommunen. En sorts julfest med ringlekar och dans runt granen, Farbror Frost o Snöflickan kommer med presenter till de barn som kan läsa en dikt eller sjunga en sång eller göra något annat. Mina har övat in varsina dikter på ryska. Få se om de vågar. Förra året gick det bra
Hoppas det blir många ryska barn!
Ha en fin kväll.
Mmm jag tror på det där med multipla orgasmer
*bakar lussebullar*