• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Leksi

Fick förresten den klassiska frågan "Är du säker på att det inte är två?" idag för första gången. Blev faktiskt lite ställd, tycker inte min mage är speciellt stor (det är bara ett par veckor sedan jag inte kunde dölja det på jobbet längre och folk som jag bara är ytligt bekant med vågar fortfarande inte fråga om jag är gravid), men det är nog bara att vänja sig vid att folk fr.o.m. nu kommer att ha åsikter om hur man ser ut.

• Leksi
    Fjällbruttan skrev 2009-11-06 16:37:02 följande:
    Leksi... jag tror jag börjar vänja mig, kräks ju nte längre, ulkar ju bara och numera behöver jag inte ens lägga mig en stund för att det ska lugna ner sig
    Ja man får glädjas åt det lilla. Härligt att det går framåt!!
  • ingenjörsbruden
    Sorry bruttan men det finns en baktanke.... ...jag får ju osså äta gott när vi firar Busans pappa! O så fick jag pyssla lite . Men guuuu va svårt det e o göra hand av tryck på en vaken busunge!!! Tur syrran höll henne...

Leksi: så härligt m ul! *hjärtar minileksi*

Sen har jag ammningshjärna....pumpar ju fortfarande....skulle kommentera en massa...men ja....

Stooooooooooooooooooooooooooooora kramar o till er alla
  • lanovia 08

Frågan om det är två hade kanske inget med din storlek att göra? Utan den verkar liksom höra till, lite för att "skrämmas" "tänk om det är två". jag fick den nästan av alla (kändes det som).
    Men visst det är bara att väja sig, får ständigt kommentarer om att jag är liten eller stor. "Oj så långt gången och så liten" "oj så stor och så lång tid kvar..."Alla har åsikter.

Leksi skrev 2009-11-06 16:38:39 följande:
    Fick förresten den klassiska frågan "Är du säker på att det inte är två?" idag för första gången. Blev faktiskt lite ställd, tycker inte min mage är speciellt stor (det är bara ett par veckor sedan jag inte kunde dölja det på jobbet längre och folk som jag bara är ytligt bekant med vågar fortfarande inte fråga om jag är gravid), men det är nog bara att vänja sig vid att folk fr.o.m. nu kommer att ha åsikter om hur man ser ut.
  • lanovia 08

Nu har jag försökt läsa ikapp vad alla skrivit, har haft en hektisk em på jobbet. har jobbat över typ 1h men nu måste jag sluta så vi kommer iväg upp till stugan någon gång.
    alltså hinner jag inte kommentera något mer.
    Utan önskar er alla en trevlig helg!
    *kram*

• lanovia 08

Jo förresten Soja, ledsnar absolut inte på dina uppdateringar. Snarare trevligt att få dem så man slipper gå här o oroa sig iblindo.

• Jenny står brud 090801

Hej tjejer
    Nu är det helg, så skönt!! I eftermiddag har jag träffat en kompis och hennes lille son på 2 månader, det var jätteroligt och mysigt att gosa bebis Vi var ute och gick och jag fick köra barnvagn

Helgen innehåller mkt roligt för oss, imorgon kommer nga kompisar de ska stanna till söndag och vi ska göra pizza i bakugnen. GOTT De fick i uppdrag på vårt bröllop att orda en filmkväll för oss i november, så kan ju gissa att det blir film oxå...

Och på söndag är det dop, ska ju oxå såklart bli roligt. Hoppas bara de gillar presenten.

Sen måste jag hinna sy lite oxå, pratade med butiken som jag vill ha som återförsäljare åt mina barnkläder idag. Jag ska sy upp en lite kollektion och visa för dem, sen bestämmer vi vidare hur vi ska göra. Men de lät intresserade

Ringde till VC nu för en stund sedan och frågade om mina provsvar, det såg BRA ut!! Vilket såklart känns mkt bra. Mannen tyckte att vi ska fira med god mat och vin ikväll så så blir det Remiss till gyn är skickad så jag hoppas det inte tar för lång tid innan jag får komma dit. Undrar ju vad det är med min kropp... hoppas det bara är så att det är "efter p-piller tid"...

Nu har jag fått ur mig allt jag ville berätta, och då kommer jag ju såklart inte ihop vad det var jag skulle skriva till er... får nog ta och läsa det igen, har ju missat endel.

• Jenny står brud 090801

Lanovia: Ha en härlig helg du oxå, låter mysigt att åka till stugan...

Leksi: Skönt att allt såg bra ut på UL, men trist att du blev tillbaka flyttad nga veckor...

Bruttan: skönt att ditt illamående har blivit bättre!

Mannen tycker vi skall börja städa nu så vi hinner ha lite fredagsmys sen... så kramar till er alla!!

• andbeyond

Hej!

Sitter och läser men är lite tyst, fortfarande

Mysigt med UL för Leksi, Heja alla + och krya på er sonja! Skönt att lillan mår bättre.

Ville bara berätta att min syster är på BB just nu! Snart moster igen!

Trevlig Fredagkväll till er alla! Kram

Svar på tråden I vått och torrt och väntan