ta daaaa!
*hjular och spräcker grenen i en split*
Frullan
pffft, HA! Skulle jag vara långsint, menar du?
Äh, får jag säga mitt så är jag färdig sen och vill inte skälla mer. Skönt att höra att du avverkar psykologer på löpande band, det kan ju inte bli annat än TOKBRA!!!!! Du ser att det komemr lösa sig till det bästa!
Passionsblomman!!!!!!!!
Tråkigt att höra om stoppet i äggledaren!!! Min chef hade så efter ett (flera??) missfall och efter att hon spolat så släppte det (har inga detaljer om de guckade på något annat sätt) och sen fick hon en dotter så ett stopp betyder inte STOP utan kanske bara väjningsplikt.
Men förstår att du blev tagen på sängen med rövskägget i det blå skåpet och ledsen, så klart!!!
Vickan
Oj! Råkade jag träffa så mitt på spiken?
EA
fin bajk, lycka till med körkortet!!!!! Jävla*piiip* och *piip* spottings, är det ingen vettig gyn som kan svara en gång för alla vad fan det beror på och vad man kan göra åt det?!??!?!?!?!
Snaily
hur har det gått för dig med pergo och spolning och allt??
Piggelin
fy vad trist med sånt manfall, hembakt knäckebröd och allt!!!! Du skulle ha ringt (mig, alltså)!
om det är några hormoner som ska ges i den här familjen så är det för att bli längre, makens bror fick äta så han orkade över 170 i högstadiet, stackarn...
Jag vill också vara lång!!!
Doppresent!!! Sist köpte jag en gåva från Unicef, men då får ju inte barnet något men jag tror att de där stackarna i Afrika behöver vaccin bättre än saker i silver som samlar damm i hyllan.
Fast nu utgår jag från vad jag gjort med mina doppresenter, andra kanske har bättre användning för dem.
åh herregud, är det inte fredag snart...?
Idag klippte jag mig också, inte en dag för tidigt!!! Samma frisyr som alltid, och så brukar frisören toka till det med lite uppklippning men det syns ju ändå inte för jag har ju nästan jämt uppsatt. Oooohh vad jag är vågad.
Snaily igen
hur märker man om p-pillrena inte fungerar? Förutom att det blir kattungar, menar jag.Går det att märka för att ändra från 1 g / veckan till var 6:e dag, t ex? Och hur blir man av med hängbuken på henne, vänta, KAN det ha något att göra med att matte inte kan stå emot de bedjande ögonen när jag hyvlar ost/ steker fisk/smörar leverpastej/gör köttbullar eller låter henne slicka av tallriken med tonfiskröra?
nähä, ska jag posta det här så någon annan får plats på sidan?
jag bugar och tackar för alla fina ord om min gula nuna!
Puss!!!