Hej hopp, kikar in lite snabbt, jag läser allt men kommenterar desto mindre just nu, är lite i en svacka just nu med uteblivna plus och vattenskada.
Var tvungen att kommentera lite nu iaf (maken är upptagen med onlinespel så jag kör detta istället)
Ore - Jag skulle rekommendera att få en färdig ritning över trädgården med växterna utmärkta. Vårt hus är ju ganska nytt och hade en ritad trädgård och det märks, den är genomtänkt, dels har den två nivåer vilket gör att den ser lite roligare ut och den är faktiskt snyggare än en normal villaträdgård (ok, lite partisk är jag
) Sen har vi har flera olika fruktträd samt att något blommar hela våren/sommaren. Som grädde på moset är den också extremt lättskött! Angående föräldrautbildning, vad trist, man kan ju inte tvinga någon, men jag tror han kommer ångra sig om han inte följer med.
Muggles - Ut med skiten bara, tror det värsta är när man håller inne med saker. *kramar om*
EA - Nej, inga spottings! Vi hade ju bestämt att det var slut med sådant! *förmanande* Tack för kladdkakerecept ska provas!
BS, Telis och Vänner - Grattis till fina UL/VUL!
Koko - Grattis till underverket! Skönt att höra att ni alla mår bra efter rapport om ambulans och akutsnitt!
Det verkar vara en trend i tråden att byta frisyr
Sjäv har jag gått från ljusblond till mörkblond med kopparinslag, hoppar fortfarande till varje gång jag ser mig själv i en spegel
Ego - Jag är ju helt insnöad på badrum just nu och behöver lite råd, vi tänkte ha vitt kakel i lite större plattor och mörkt klinkersgolv, sen tänkte vi ha en fondvägg eller dylikt (runt badkaret eller i duschen) ha glasmosaik, frågan är nu, tror ni man tröttnar på detta? Jag vill inte att badrummet ska kännas omodernt om 10 år, att man ska tycka att det är SÅ 2010. Nåt sånt här hade vi tänkt oss: pcm.chainformation.com/WebImages/Amber_AM105_20x20_small.jpg
Någon som har någon bra input?