• Telis

Livets viktiga och oviktiga frågor

Vi fortsätter på vår åttiofjärde (eller nåt sånt) tråd - under tre års tid har vi hunnit prata om det mesta. Det vi alla (möjligen med ett undantag ) har gemensamt är vår längtan efter barn. Vissa har hunnit skaffa sig flera stycken under åren, andra väntar fortfarande. I stort sett alla sätt att få barn på (utom att stjäla ett på Ikea) är snart representerade här i tråden.

Men även om barnpratet är den röda tråden så är det ofta minst lika roligt att diskutera eventuella husköp, middagsplaner, vintips, snuskiga ord och Boris Becker och hans färg på ... eh, den lilla kalufsen.

Så, nu fortsätter vi babblet. Ska vi inte försöka se till att den här tråden spränger 10.000-strecket i antal inlägg? Den förra tråden var såååå nära och vi har lyckats förr.

Den förra tråden finns här: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3389838.html

• Svar på tråden Livets viktiga och oviktiga frågor
  • Vännerfan

Cicci, tack för grattis! Och grattis själv till fynd!

• FruCicci

Tips 2

Trollskor butiken på Östermalmstorg ska upphöra, de har 50% ik hela butiken. I mitten av nästa vecka kommer säsongens vinterskor in och de kommer köra 50% på dem med!
    Så det är vara att plocka fram american express kortet och bränna hål i kontot

• Vännerfan

Alltså shit vad trött jag är efter att ha jobbat denna veckan. Jag skulle kunna somna bums och sova i 12-15 timmar i sträck känns det som. Snaaaaark...

• FruCicci

2 glas vin senare.... bränna hål i kontot.... ja ja.... ska nog konsentrera mig på att dricka vin och inte skriva just nu

HEEEEJ vänner!

• Vännerfan

Ha ha, Cicci bränn på! Här kör vi bara fodrade gummistövlar, det är krav/önskemål från dagis.

Vinkar till Lappis också!

• Vännerfan

Heeeej! Drick lite för mig också! Själv ska jag moffa lösviktsgodis! Inte fel det heller!

• FruCicci

Jag kör md fodrade gummisar med... men när snön kommer är det bra att ha back up

Nä nu ska jag göra välling, intressant va?

• Vännerfan

Det är sant, back-up är bra! Och för så lite pengar är det ju perfekt!

Nä, nu loggar jag ner och slänger mig i soffan i stället!

Svar på tråden Livets viktiga och oviktiga frågor