• MammaMiaa

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3

Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här

Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.

Välkommen {#lang_emotions_smile}

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3368790.html

• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3
  • MammaMiaa

Vad vackra ni va Boomtown & 090829. De va underbara foto.

Trevlig resa 090829. Var ska ni resa någonstans?

• MammaMiaa

Idag kom mitt nya körkort. Jippi äntligen, fast det har gått ganska fort allting. Tanke på att man gifte sig för 23 dagar sen.

• Hubba

min solosång till min man i kyrkan har blivit upplagd på youtube... hihi... känns lite konstigt... men roligt...

• idapluppp
    Hubba skrev 2009-09-01 07:28:00 följande:
    min solosång till min man i kyrkan har blivit upplagd på youtube... hihi... känns lite konstigt... men roligt...
    Haha va roligt! Har du nån länk ja kan använda? För ja måste ju få se förstår du väl!?
  • MilosMamma

Hej o Grattis alla. Har kikat runt o herregud va Fina ni var allihopa!!! =)

La precis in lite bilder på bloggen

www.piii.blogg.se

• idapluppp
    MilosMamma skrev 2009-09-01 13:25:43 följande:
    Hej o Grattis alla. Har kikat runt o herregud va Fina ni var allihopa!!! =)La precis in lite bilder på bloggenwww.piii.blogg.se
    Åååå jättefina bilder!! Oj vilken härlig klänning du hade! Så snygg en tråkig lokal kan bli med lite piff Längtar sååå efter våra bilder!
  • idapluppp

Nu finns det bilder i mitt galleri!

• Boomtown

idaplupp och Milosmamma:

Gud så fina ni var!! Grattis.

Ska bli kul att se när alla bilder från fotografen trillar in också

• MammaMiaa

Igår fick vi videon från vårt bröllop. Jag har redan hunnit se den 2 ggr. Det är helt underbart att få drömma sig tillbaka och få höra alla tal igen.

• idapluppp
    Hubba skrev 2009-09-01 07:28:00 följande:
    Hittade dig! Du e jättduktig! Så imponerad av att du klarade av en sån sak. Nu kan ja inte ta en enda ton rätt själv men i mina öron skulle du kunna vara profesionell sångerska
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3