• MammaMiaa

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3

Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här

Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.

Välkommen {#lang_emotions_smile}

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3368790.html

• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3
  • Boomtown
    MammaMiaa skrev 2009-08-29 15:45:57 följande:
    Nej självklart jag tänkte inte på det Boomtown. När jag skrev,men din grattis hälsning tänkte jag skriva imorgon.
    Men ursch vad petig jag kände mig nu. Inte meningen!

Hopas att alla har en toppendag! Egentligen borde vi ha en fortsättningstråd efter detta va? Skulle va kul
  • idapluppp

Så var man lyckligt gift me den finaste man som finns!!!
    Oj vilka hektiska dgr det var innan bröllopet, men oj så bra allt blev! Hela dagen och kvällen förflöt utan några som helst misstag. Eller jo, vi hade förklarat för alla att vi skulle sova hemma och att vi inte på ngt vis uppskattar knäckebröd i sängen lr ngt bus alls för den delen. Vi hade samlat ihop alla extranycklar så det verkligen inte skulle kunna komma in nån ovälkommen gäst. Trots detta lyckas ngn få tag på vår enda medhavda hem nyckel efter vigseln och mkt riktigt möts vi av ett helvete när vi kommer hem kl 0300 på natten och får börja möblera om och städa till kl 0500 på morgonen. Finns inte mkt romantik kvar då för en efte5rlängtad bröllopsnatt!!! Men om man bortser från detta spektakel så var det den bästa dagen i mitt liv! (om man inte räknar mina barns födelse) "idaplupp" e nu fru Thörn!

• Hubba

Vilken helt fantatisk dag det var igår!!! Kunde inte varit bättre på något vis...
    Jag chockade alla med att sjunga ett solo för min make i kyrkan och det snyftades både till höger och vänster...
    Festen var hur toppen som helst!!!
    Underbara familjer och vänner som gjorde att allting bara blev helt perfekt!!
    Är så lycklig!!!

• MammaMiaa

Ett stort grattis Boomtown på din bröllopsdag.
    Hoppas ni har haft en underbar dag.
    Jag är nyfiken på att, för se hur strålande vackra ni är.

• Augusti09

stackare, bara att man tycker att det är passande på en sådan dag är helt sjukt för mig!

idapluppp skrev 2009-08-30 15:39:05 följande:
    Så var man lyckligt gift me den finaste man som finns!!!Oj vilka hektiska dgr det var innan bröllopet, men oj så bra allt blev! Hela dagen och kvällen förflöt utan några som helst misstag. Eller jo, vi hade förklarat för alla att vi skulle sova hemma och att vi inte på ngt vis uppskattar knäckebröd i sängen lr ngt bus alls för den delen. Vi hade samlat ihop alla extranycklar så det verkligen inte skulle kunna komma in nån ovälkommen gäst. Trots detta lyckas ngn få tag på vår enda medhavda hem nyckel efter vigseln och mkt riktigt möts vi av ett helvete när vi kommer hem kl 0300 på natten och får börja möblera om och städa till kl 0500 på morgonen. Finns inte mkt romantik kvar då för en efte5rlängtad bröllopsnatt!!! Men om man bortser från detta spektakel så var det den bästa dagen i mitt liv! (om man inte räknar mina barns födelse) "idaplupp" e nu fru Thörn!
  • Boomtown
    idapluppp skrev 2009-08-30 15:39:05 följande:
    Så var man lyckligt gift me den finaste man som finns!!!Oj vilka hektiska dgr det var innan bröllopet, men oj så bra allt blev! Hela dagen och kvällen förflöt utan några som helst misstag. Eller jo, vi hade förklarat för alla att vi skulle sova hemma och att vi inte på ngt vis uppskattar knäckebröd i sängen lr ngt bus alls för den delen. Vi hade samlat ihop alla extranycklar så det verkligen inte skulle kunna komma in nån ovälkommen gäst. Trots detta lyckas ngn få tag på vår enda medhavda hem nyckel efter vigseln och mkt riktigt möts vi av ett helvete när vi kommer hem kl 0300 på natten och får börja möblera om och städa till kl 0500 på morgonen. Finns inte mkt romantik kvar då för en efte5rlängtad bröllopsnatt!!! Men om man bortser från detta spektakel så var det den bästa dagen i mitt liv! (om man inte räknar mina barns födelse) "idaplupp" e nu fru Thörn!
    Fy vad nedrigt gjort! Jag fattar inte vad som är kul med det. Men grattis till er i övrigt underbara dag!
  • Boomtown

Vi hade också en underbar dag igår. Vi hade tur och fick uppehåll så vi fick ta fina bilder ute som vi önskade. Men det var halv storm ute så vi fick ta vigseln inne i logen. Massor av tända ljus och lyktor överallt. Jättefin solomusik med piano till. Halva skaran av gäster stortjöt inklusive min gubbe, som skyllde på att det ramlade ner skit från taket i ögonen på honom

Lite bilder finns i galleriet. Inte de bästa bilderna kanske (gästers bilder) men ni får se lite hur det såg ut. Ska se om jag får fler bilder snart, från vigseln och så.

• 090829

Jag är gift wiiiee. Det känns helt otrligt och vilken fantastisk dag vi fick, precis så som vi önskat med mycket tal och spex.
    Några bilder finns i galleriet men de från fotografen kommer i slutet på september för nu åker vi på bröllopsresa 3 veckor.
    Hoppas ni andra brudar också hade det underbart!

• Boomtown
    090829 skrev 2009-08-31 10:50:49 följande:
    Jag är gift wiiiee. Det känns helt otrligt och vilken fantastisk dag vi fick, precis så som vi önskat med mycket tal och spex. Några bilder finns i galleriet men de från fotografen kommer i slutet på september för nu åker vi på bröllopsresa 3 veckor. Hoppas ni andra brudar också hade det underbart!
    Grattis! Så fina ni var! Jag gillar bilden när ni sitter på bänken, en ögonblicksbild som måste betyda mycket för er. Så söta. Hoppas ni får en underbar bröllopsresa. Vart ska ni åka?
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3