• MammaMiaa

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3

Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här

Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.

Välkommen {#lang_emotions_smile}

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3368790.html

• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3
  • mns

För kärlekens skull skrev 2009-08-14 09:01:35 följande:

gifter oss i morgon... o jag är än inte klar med talet o löftet..... men jag ska fila på det nu....sedan ska jag o m2b fila på valsen.....
    Löftet ja, vi var så stressade innan (planering är inte riktigt vår grej...) att jag kom på det kvällen innan, att jag inte hade planerat vad jag skulle säga! Jag kände att det finns inga ord som kan beskriva det jag känner för min man så det blev improvisation under vigselakten, vad man än säger så kan det inte bli fel, man känner ju så mycket för sin älskade
  • idapluppp
    MilosMamma skrev 2009-08-14 22:36:58 följande:
    Hur involverade e erqa tärnor>?
    Mina tjejer gör hela festprogrammet förutom gästpresentationen och framsida som ja gör själv. De har varit me mig när ja har valt klänning, inbjudnings- och festpapper, dekorationer och festlokal. Den ena tärnan har engagerat hela sin familj som hjälper till med allt runt omkring på middagen och festen. De ska hjälpa mig att dekorera lokalen och duka upp inför kvällen, sminka mig, göra håruppsättning och lägga in musik på datorn. Bättre tärnor kan man inte ha
  • Hubba

Idag och imorgon är det avbrott i pyssel och planering för att fira våra små pojkar som fyller år i denna vevan oxå... så idag var det barnkalas och imorgon är det släktkalas och sedan kan vi fokusera helt och fullt på bröllopet...

• Boomtown

Jag är också kvar. Vi gifter oss den 30. Jag ska köpa lite mer grejer till dukningen, göra festprogram. Testa kläderna på barnen och hämta pärlhalsband som har blivit omträtt. Sen ska ju givetvis all mat handlas och en del provlagas. Vi är supernervösa och stressade, fast vi har det mesta under kontroll.

• lönnsjö

Jag är också kvar Vi gifter oss på lördag. I helgen har vi fixat klart festprogram och placeringskort. Imorgon ska vi beställa blommorna och åka inom Ikea. Vet inte om jag är nervös...lite nerver är väl i otakt, men det som vi inte har kontroll över kan vi inte göra så mycket åt. Jag tror och hoppas att det blir en toppendag...och att jag inte gråter för mycket i kyrkan. Blir ju helt rödmosig i ansiktet då

• chiki

jag är osså kvar. Gifter mig den 29. Har dock inte skrivit så mycket men läst väldigt mycket. Tror jag har blivit berorende av detta forum nu.:)

• NinahThomas

På lördag kl 17.00 smäller det...oj va overkligt det känns att det är så NÄRA nu!!
    Börjar bli lite smått (läs:mycket) nervös nu och har insett att jag/vi har HUR mycket som helst att göra i veckan!

• MilosMamma

Mina tärnor involverar sej i sina egna klänningar.
    Dom syr upp dom själva nämligen, Jag vet modellen men jag får inte se dom än tydligen.

KUL! Fick reda på IDAG att våran barnvakt inte kan ha Milo på bröllopskvällen, vi har ju barnfritt när baren öppnar.
    SNacka om att bli satt i skiten nu då.

• 090829
    MilosMamma skrev 2009-08-17 13:13:03 följande:
    Mina tärnor involverar sej i sina egna klänningar.Dom syr upp dom själva nämligen, Jag vet modellen men jag får inte se dom än tydligen.KUL! Fick reda på IDAG att våran barnvakt inte kan ha Milo på bröllopskvällen, vi har ju barnfritt när baren öppnar.SNacka om att bli satt i skiten nu då.
    Ungefär som vi då, har inte heller någon barnmvakt då alla kommer vara på festen.. Hur ska ni göra?
  • Hubba

Vi har hamnat i den sitsen oxå... Attans... vill ju gärna kunna koppla av helt och fullt...

090829 skrev 2009-08-17 14:38:37 följande:
    Ungefär som vi då, har inte heller någon barnmvakt då alla kommer vara på festen.. Hur ska ni göra?
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3