Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3
Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här
Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen
Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här
Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen
För kärlekens skull skrev 2009-08-14 09:01:35 följande:
Idag och imorgon är det avbrott i pyssel och planering för att fira våra små pojkar som fyller år i denna vevan oxå... så idag var det barnkalas och imorgon är det släktkalas och sedan kan vi fokusera helt och fullt på bröllopet...
Jag är också kvar. Vi gifter oss den 30. Jag ska köpa lite mer grejer till dukningen, göra festprogram. Testa kläderna på barnen och hämta pärlhalsband som har blivit omträtt. Sen ska ju givetvis all mat handlas och en del provlagas. Vi är supernervösa och stressade, fast vi har det mesta under kontroll.
Jag är också kvar Vi gifter oss på lördag. I helgen har vi fixat klart festprogram och placeringskort. Imorgon ska vi beställa blommorna och åka inom Ikea. Vet inte om jag är nervös...lite nerver är väl i otakt, men det som vi inte har kontroll över kan vi inte göra så mycket åt. Jag tror och hoppas att det blir en toppendag...och att jag inte gråter för mycket i kyrkan. Blir ju helt rödmosig i ansiktet då
jag är osså kvar. Gifter mig den 29. Har dock inte skrivit så mycket men läst väldigt mycket. Tror jag har blivit berorende av detta forum nu.:)
På lördag kl 17.00 smäller det...oj va overkligt det känns att det är så NÄRA nu!!
Börjar bli lite smått (läs:mycket) nervös nu och har insett att jag/vi har HUR mycket som helst att göra i veckan!
Mina tärnor involverar sej i sina egna klänningar.
Dom syr upp dom själva nämligen, Jag vet modellen men jag får inte se dom än tydligen.
KUL! Fick reda på IDAG att våran barnvakt inte kan ha Milo på bröllopskvällen, vi har ju barnfritt när baren öppnar.
SNacka om att bli satt i skiten nu då.
Vi har hamnat i den sitsen oxå... Attans... vill ju gärna kunna koppla av helt och fullt...