Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3
Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här
Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen
Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här
Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen
GU va skönt o höra!
Vill att allt ska vara klart så man bara kan njuta!
Så ja äntligen, då vet man att man inte är själv kvar, hur långt har ni kommit tjejer?
Rätt långt men det känns ändå som att det är mycket kvar på något sätt.
Spika borsplacering och festhäften är jag lite stressad över och att jag inte vet hur hår och smycken ska se ut... Resten känns det som att det finns en plan för iaf. Själv?
ska skriva ut festhäftena o sen lite allmänt pyssel, göra klart våran caketopper, skriva ut namnlappen till bordsplaceringen, drinklistan bar listan osv osv, mest datajobb
Nästan allt i min planering hänger lite löst känns de som.. eller allt är väl klart, men de känns som inget är helt hundra bestämt.. eller så är det nerverna...:) tänkte göra såna "toa"lådor, är de nån mer som ska de?? Ang bordsplacering så tänkte vi bara ha placering på honnörsbordet och sen resten valfri..
Jag är åxå kvar!
Håller på att fixa det sista med festprogrammet som ska lämnas in för tryck på måndag, ska även lämna in ringar, fixa vigselprogram, shoppa upp mig på allt som behövs under dagen samt till resan efteråt, då vi åker redan på tisdagen på honey moon!
Rätt lugn men lite stressad så fort något går fel!
Jag hittade en annan gammal tråd här på BT där någon skrev att en del papper kom automatiskt, men att man var tvungen att fixa VISA-kortet och körkortet själv. Namnändringen meddelades till banken, men nytt kort skulle man (då!) be om. Jag har för mig att de skrev att de fick papper från Vägverket, men jag har svårt att tro att det kommer ett nytt körkort per automatik. Det ska ju tas nya kort och du ska ha med din namnteckning.