Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3
Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här
Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen
Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här
Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen
Lycka till alla 8 augustibrudar!! Hoppas ni får en underbar dag, vädret ser ju lovande ut.
blev hippad i går!hemskt!!!!!blev utklädd med tant kläder..... hadde typ 5 uppdrag att gjöra under kvällen.... ett uppdrag var att jag skulle be första bästa människa som komm in i köpcentret skulle få måla av mig! Helt ok! Jag lyckades att fråga en som var tydligen en känd konstnär, som bor i stan här!(vi alla stod där som ett fån när hon berättade det.....)
Sen fick jag sms uppdrag.... typ nr 7 tele listan, skulle jga skriva ska något o samhanhängande! Sen fick jag inte svara mmm
Sen urartade allt å DÅ VART JAG ARG Å sa nu går jag hem...... för jag skulle gjöra skaer som jag absolut inte tycker är roligt! För när do börja prata om möhippa så PÅPEKADE JAG ATT JAG VILL INTE spöka ut mig å springa å larva mig på stan! BESVIKEN VART JAG!
MEn sen så gick vi hem till en, där åt vi tacos å drack vin som sen slutade med utgång på krogen! EN LYCKAD KVÄLL TILL SLUT!!!! Förästen så fick jag målar färg å en tavla, å det skulle vara min sambo!! Som han ska få som present på festen av mig!
EN VECKA KVAR TILLS DET ÄR DAGS!!!!!!!!
Så var man gift då! Igår blev jag fru! Har lagt in lite bilder på frisyren och klänningen. Har inte så många bilder ännu, då det var mest andra som tog kort. Fler bilder kommer om någon är nyfiken.
Blev med hippad igår, besvikelse blandat med nöje och glädje.
Börja o sluta bra.
berättar mer sen, måste vila, är lite tung i huvet idag!!! =)
Sååådär ja. Nu var man fru!!! Helt fantastiskt. Har gått och funderat på om dagen D verkligen blir så fantastisk som alla säger. Åhhh det blev den, över förväntan alltså. Helt fantastiskt. Är avis på er augustibrudar som har eran dag kvar!!!
Och nu var även jag fru! Vilken underbar dag!! Ska lägga upp någon bild i galleriet så ni kan se
dagen var så mycket mer än vad jag kunde drömma om, bubblar av lycka!!
Då är även jag en trött men otroligt lycklig fru.
Berättar mer en annan dag reser iväg ett par dagar imorgon.
Där är lite foto från igår om någon vill se.
Det finns en nackdel med sin bröllopsdag. Den tar så fort slut
Panik... vet inte om jag kommer hinna med det som jag har tänkt att göra.... jag har massor kvar känns det som.....
o nu är det bara 5 dgr kvar......
Slänger mig in här med!
Har bara 12 dagar kvar...HJÄLP! Blev Hippad i lördags, sååå kul, vilka fantastiska vänner man har!
har en del kvar, men det ska nog hinnas med...
Grattis alla 8/8 brudar, va fina ni var!