• MammaMiaa

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3

Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här

Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.

Välkommen {#lang_emotions_smile}

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3368790.html

• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3
  • brud09

jag har läst (på BT)att ngn fick papper fr Transportstyrelsen som man skulle fylla i för att få nytt körkort. Närman sedan fått körkortet kunde man ordna till bankkort etc. Vet ej om d stämmer men jag går och väntar på att få höra fr Transportstyrelsen.

• MilosMamma

Små korgar på toan med typ nål o tråd, spraydeo, hårspray, plåster , huvudvärkstablett m.m typ en liten nödlåda.

Mois81 skrev 2009-08-14 18:56:27 följande:
    toa lådor vad är det ?= )
  • Hubba

och jag...

MilosMamma skrev 2009-08-14 12:18:08 följande:
    Fan är jag ensam kvar till den 29 eller? =)
  • 090827

Nej jag är med ett tag till här har dock inte skrivit så mkt här

• idapluppp
    Hubba skrev 2009-08-14 22:05:42 följande:
    och jag...
    å ja me ja har varit syndig å bara läst i tråden länge sen ja gjorde ett inlägg... men ja lämnar er inte i första taget
    Mkt arbete å slutföra så här i slutet. Som någon innan sa så e d mest data jobb men d e fortfarande kul!!! Har ett "möte" me tärnorna nästa vecka för å checka så allt hunnits me som ska ha gjorts å va som e kvar å göra... d e snälla å hjälper mig massor
  • MilosMamma

Hur involverade e erqa tärnor>?

• MammaMiaa

Lycka till imorgon alla brudpar om ca 1 timme börjar er stora dag. Passa verkligen på att njut av varje sekund.

Försök att ät något. Jag vet det är inte lätt. Jag kunde knappt äta något. Varför vet jag inte riktigt.

Det ända jag va nervös för va att trilla i kyrkan. Eftersom jag hade så lång klänning.

• 090829

Oj vad mycket jag har missat när min sladd till datan varit trasig men nu har jag läst i kapp allt med nöje =D
    Grattis till alla som gift sig och kycka till alla som gifter sig idag!

På lördag ska vi på bröllop, min kusin gifter sig och helgen efter är det äntligen vår tur. Känns som om vi har en massa saker kvar att fixa, småsaker.

MilosMamma skrev 2009-08-14 22:36:58 följande:
    Hur involverade e erqa tärnor>?
    Mina tärnor är inte så himla involverade...
    Ena tärnan (har 3st) har hjälp till ganska mycket för hon gillar att pyssla. Men annars inte så mycket.
    Hur är dina? =)
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3