• MammaMiaa

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3

Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här

Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.

Välkommen {#lang_emotions_smile}

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3368790.html

• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3
  • Fru Nolsu

Herregud... fick ett sammanbrott idag! Inte alls helt likt mig men kände bara att jag var så less på allt och orkar inte planera med.. vill bara att det ska vara dags nu. Puh.... En vecka kvar...

• annmka

Då ska jag be våran trubadur/DJ spela den när det är dags! Vet nån vart man kan läsa texten till den???

MilosMamma skrev 2009-08-22 15:35:40 följande:
    Självklatr!!!!
  • 090829
    annmka skrev 2009-08-22 20:01:25 följande:
    Då ska jag be våran trubadur/DJ spela den när det är dags! Vet nån vart man kan läsa texten till den???
    Här är en länk med texten till låten www.sweetslyrics.com/467427.Takida%20-%20Curly%20Sue%20Lyrics.html Den är underbar, vår solist ska sjunga den i kyrkan :)
  • annmka

Tack!! Den är ju heeelt underbar:)

090829 skrev 2009-08-22 20:37:13 följande:
    Här är en länk med texten till låten www.sweetslyrics.com/467427.Takida%20-%20Curl... Den är underbar, vår solist ska sjunga den i kyrkan :)
  • Hubba

Hihihihi Idag har jag gjort min SecretBox fotografering... det kommer att bli kanonfint...
    Har även lyckats knåpa ihop festhäftet och vigselprogrammet...
    Hoppas på fint väder imorgon så att jag kan åka till stranden och pressa lite...

• Paljetten

Nu är man fru! Jag lever i ett rus av alla intryck fortfarande! Det var bland det bästa jag varit med om! Lyckos ni som har det kvar! Jag bara njöt och skrattade hela dagen, har ont i kinderna! Allt var så lyckat, precis som vi ville ha det! Hoppas bilderna kommer snart är så nyfiken!

• Åsa Erika

Underbart att höra och stort GRATTIS till dig och de andra som gifte sig i helgen!
    Nu är vi bara några få blivande brudar kvar här och jag är verkligen inte klar, festhäfte, vigselhäfte, dekorationerna mm mm mm ska göras!
    min tärna har i princip varit osynlig, nu är hon sjuk, andra som skulle hjälpa mig är sjuka och jag är såååå sen med allt. Nåja, det kan inte mer än bli pannkaka av småsakerna men det viktigaste är ju klart! =)

Paljetten skrev 2009-08-23 17:50:52 följande:
    Nu är man fru! Jag lever i ett rus av alla intryck fortfarande! Det var bland det bästa jag varit med om! Lyckos ni som har det kvar! Jag bara njöt och skrattade hela dagen, har ont i kinderna! Allt var så lyckat, precis som vi ville ha det! Hoppas bilderna kommer snart är så nyfiken!
  • Åsa Erika

Underbart att höra och stort GRATTIS till dig och de andra som gifte sig i helgen!
    Nu är vi bara några få blivande brudar kvar här och jag är verkligen inte klar, festhäfte, vigselhäfte, dekorationerna mm mm mm ska göras!
    min tärna har i princip varit osynlig, nu är hon sjuk, andra som skulle hjälpa mig är sjuka och jag är såååå sen med allt. Nåja, det kan inte mer än bli pannkaka av småsakerna men det viktigaste är ju klart! =)

Paljetten skrev 2009-08-23 17:50:52 följande:
  • Goaste

Jaha... då var man fru Andersson då!
    Tröttheten sitter fortfarande i så jag orkar inte göra nån större utläggning om hur dagen förlöpte men kan iaf säga att det underbar, fantastisk och vi hade jättekul, vi skrattade jättemycket och hade en störtbra fest! Vi kom i säng vid 03:15 och det blev t.o.m en "bröllopsnatt"

Här kommer iaf lite bilder från våran dag...

www.facebook.com/profile.php&ref=name#/album.php?aid=104061&id=683092371&ref=nf

• Goaste

Goaste skrev 2009-08-24 21:29:45 följande:

Jaha... då var man fru Andersson då!Tröttheten sitter fortfarande i så jag orkar inte göra nån större utläggning om hur dagen förlöpte men kan iaf säga att det underbar, fantastisk och vi hade jättekul, vi skrattade jättemycket och hade en störtbra fest! Vi kom i säng vid 03:15 och det blev t.o.m en "bröllopsnatt" Här kommer iaf lite bilder från våran dag...www.facebook.com/profile.php&id=683092371&ref=nf
    Scrolla neråt till Sandras inlägg...
Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3