Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3
Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här
Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen
Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här
Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen
Grattis 090827 på er bröllopsdag. Njut nu av er dag. Ska bli kul att få se foto sen från er dag.
Då var det snart dags för de sista augustibrudarna, lycka till allihop!
Passa på att njuta av dagen och få massor av foton så ni kan återuppleva den igen för det är SÅÅÅÅ mycket intryck och känslor under dagen att man blir helt omtöcknad.
Även om man är helt ras dagarna innan så är det värt det 1000 ggr om!!! Själva sov vi ca 8 timmar sammanlagt de två sista dygnen innan...
Lycka till och njut!!!
För oss är det 2 dagar kvar. Jag är så nervös så jag tror jag dör. Och stressad. Idag måste jag in till stan och göra dom sista ärendena, stryka kläder, vika servetter. Och så måste jag sova nu för jag har jobbat natten. Min gubbe blir kidnappad dag så ikväll kommer det att ramla in ett gäng efter paintball och äta tacos. Jättetrevligt för dom, men varför i sista stunden känner jag nu. Imorgon så blir det matlagning hela degen och dukning.
Det ser ut som om det blir uppehåll för oss på söndag. Hoppas, håll tummarna.
Vad är resorb?
Nu har vi gift oss, dagen blev jättebra kommer att komma fler bilder i galleriet men just nu sitter det en bild på oss i galleriet. Tack mammamiaa..
Grattis till er dag!
Lycka till ni som är kvar!
Boomtown: Resorb är vätskeersättning, som finns på apoteket. Kan vara ett tips, man får lätt huvudvärk. Jag hade ingen tanke på det själv, utan käkade panodil zapp hela dagen.; )
Ja i morgon smäller de, nu e festlokalen klar..
www.piii.blogg.se
Grattis alla ni som gifter er idag.
Njut av er dag för den kommer aldrig tillbaka.
Ser fram emot att få se foto på er.
Så då va vi alla gifta.
Nej självklart jag tänkte inte på det Boomtown. När jag skrev,men din grattis hälsning tänkte jag skriva imorgon.