• MammaMiaa

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3

Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här

Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.

Välkommen {#lang_emotions_smile}

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3368790.html

• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3
  • Åsa Erika

Nu kan man kolla på 10 dagars prognosen och i sthlm verkar det regna. VI ska fotas i gamla stan var det tänkt. Kanske borde ha en backup plan? Någon som vet "regnsäkra" ställen i gamla stan med omnejd?

• Boomtown

Åsa Erika skrev 2009-08-19 14:02:19 följande:

Nu kan man kolla på 10 dagars prognosen och i sthlm verkar det regna. VI ska fotas i gamla stan var det tänkt. Kanske borde ha en backup plan? Någon som vet "regnsäkra" ställen i gamla stan med omnejd?
    Vart kollar du på den prognosen?

Nyfiken
  • MilosMamma

de undrar ja me, ser bara 3 dagars.

Boomtown skrev 2009-08-19 14:16:44 följande:
    Åsa Erika skrev 2009-08-19 14:02:19 följande:
    Vart kollar du på den prognosen?Nyfiken
  • andbeyond

kolla yr.no eller klart.se också. har hört att det har de mest "säkra" prognoserna..

I örebro där jag gifter mig på lördag är det en sol, med ett moln, med en regndroppe. Jaaaha. Det sa ju mkt

• annmka

Jag kollar vädret på klart.se, det finns på blockets hemsida.. på våran dag är det mulet med regn... vi gifter oss utomhus..:(

• MW 090829

Men om det är 10 dagar kvar så är prognosen osäker och dessutom säger alla olika. Inte noja sig än!

• annmka

idag ska jag åka och köpa lösnaglar och läppglans:) Pirret i magen bara växer..... inte många dagar kvar:)

Har hela tiden sagt att vi inte ska ha bordsplacering, men igår fick vi nåt ryck och gjorde en placering, en riktigt snäll placering.. och de känns sååå himla bra!! Nu blir ingen ensam, alla har nån som dom känner brevid eller mittemot, !!

Jag längtar som en tok efter "min" dag!!!!

• MammaMiaa

Idag fick jag papper från transport styrelsen att jag ska skaffa nytt körkort med mitt nya efternamn. Så numera heter jag Fru Nilsson. Det känns lite lyxigt att vara gift.

• Hubba

HURRA!!!!! Det har löst sig med barnvakt till barnen... Förskolefröken trodde att det var denna helgen det gällde... men det är det ju inte... så hon hade inga planer för nästa helg och sa att självklart tar hon barnen då... Jag blev 10 kg lättare... sicken lättnad... inte för att jag inte vill ha barnen med hela tiden men det är skönt att kunna koppla av med enbart vuxna en kväll...
    Har nästan gjort färdigt festhäftet men kan inte maila över det till min mamma som ska printa ut det... så antagligen får jag göra om allt igen i mammas dator... skit oxå...
    Bordsplaceringen är klar och snart även alla servettringar.. ska bara jobba imorgon oxå sedan är jag ledig hela veckan innan bröllopet... så skönt att enbart fokusera på den stora dagen...

Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3