Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3
Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här
Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen
Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här
Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen
Goaste: Men förlåt, jag glömde att säga det viktigaste: GRATTIS!
Hoppas vi får se dina bilder snart. Jag får ursäkta mig med att jag är sååå trött.
Jaha... Klockan är 04.03 och här sitter jag med festhäfte och bordsplacering..,
Det ska bli skönt när allt är klart och man står där framme ochsäger jag så man slipper all denna stress!
Lycka till nu alla brudar på lördag! Hoppas att vi får en underbar dag!
Kram// Carro
Jahaja nu har jag klivit upp och sitter och tänker i övermorgon torsdag så ska vi gifta oss börjar bli nervös och tänker att vad skönt att jag inte har gjort ngt stort bröllop det blir ju väldigt intimt med jag och min blivande och min dotter och två vittnen, vädret ska ju bli fint vilket är tur eftersom vi ska vigas utomhus. sedan blir det skål i gula änkan fotografering och sedan restaurangbesök, sedan på lördag drar vi till poros om nu inte branden i athen sätter käppar i hjulet eftersom vi ska landa där.
och innan blir upprörd över att jag skrev stort bröllop så menar jag bara det att jag skulle nog ha flipprat ut över alla detaljer som ska fixas och på ngt sätt blir det nästan värre att hänga här för då kommer man på en massa saker som man "borde" ha. jag beundrar er som gör så mkt inför bröllopet, jag vet hur jag betedde mig inför min 40 års dag herregud jag planerade säkert ett halvår innan och gjorde listor på allt så ett stort bröllop med mer än 20 pers hade nog knäckt mig, tänk dig om jag skulle bjudit in alla som man vill ska vara med då hade vi varit närmare 80 pers
Nu har bilderna från vårat bröllop kommit. Ni kan titta i mitt galleri :)
Idag har jag skickat iväg festhäftet för tryckning (igen) förhoppningsvis så ska det funka denna gången...
Alla servettringarna är klara och fastknutna på servetterna...
Alla såpbubbleflaskor har fått en rosa rosett...
Håruppsättningen är provad idag...
Naglarna är fixade idag...
Imorgon ska klänningen hämtas...
Torsdag är det träning med kantorn inför mitt surprisesolo under vigseln...
Och nu ska jag sätta mig och fixa iordning en snygg och stor bordsplacering som ska hänga på väggen...
Måste skriva listor på vad som är kvar att göra + vad alla ska ha packat till på fredag... barnen ska till svärmor och jag hem till mina föräldrar...
Puh!
Men attans så jäkla kul det ska bli!!!!!
Lycklig fru Ekelund nu!! Lever fortfarande på all lycka fråm hegen, ni som vill får grna titta på bildrrna på min blogg
familjenekelund.blogspot.com
lycka till för alla er som gifter sig i helgen förreesten..
finns bilder under galleri nu också!