Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3
Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här
Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen
Jag tror att den andra tråden stängs snart. Så vi kan fortsätta här
Där vi hjälper varandra med tips och ideér, allmänt snack är också välkommet.
Välkommen
Grattis 20090801. Vilka ljuvliga foto. Vad häftigt med häst och vagn.
Hej allihopa
Nu slänger jag mig in i den här tråden för nu börjar det dra ihop sig för vårt hemliga bröllop som sker om tre veckor idag, börjar känna pirret och hoppas att man har koll på läget, vi gifter os som sagt var hemligt och borgerligt utomhus och hoppas på att vädergudarna är på vår sida, släkten vet inte om detta däremot råkade jag försäga mig på jobbet men jag tror inte att det var ngn som uppfattade det hela.
Blev hippad i lördags fast att jag sagt att jag inte ville.... Men det var bara sååååå kul :) Är ju inte ute så ofta sen man fick barn och de var väldigt snälla mot mig.
Börjar dra ihop sig nu och till och från har man ju noll koll känns det som... Men det mesta är ju faktiskt fixat förutom att jag och fotografen har lite olika åsikter... Men det löser sig.
Hoppas, hoppas, hoppas på bra väder!
Snart är det dags. Har varit hos frissa, fixat naglar och dukat lokal idag, vilket jag fortsätter med imorgon. Måste åka till kyrkan imorgon med våra gossar så att de får en uppfattning om vad det är de ska göra i kyrkan- näbbar. Annars är det nervöst men otroligt spännande. Vädret verkar vi få tur med också!!!
Grattis, så himla fina ni var!
Bjertorp är ju fantastiskt så det måste bara varit alldeles underbart.
Okej nu är jag PIRRIG!
Möhippa i morgon!!! =)
m2b är på iväg på sin svensexa nu Han anade ingenting. Min svåger och jag har pratat i smyg och idag innan jag for iväg till arbetet var jag hos honom och lämnade en ryggsäck med extra kläder mm. de ska ta med honom på fallskärmshoppning. m2b har önskat sig det jättelänge så det blir säkert uppskattat.
det såg så härligt ut, de hade hyrt en minibuss och höll på att packa in mat och fikakorgar när jag kom. jag är jätteglad för för m2b`skull, men samtidigt gör det lite ont i hjärtat för jag tror inte jag kommer att få ngn hippa av mina vänner. Hmmm, typiskt mig att bli vemodig.
Hoppas att du får en härligt rolig dag imorgon MilosMamma
Ha det så kul imorgon MilosMamma på din Möhippa. Hoppas du får super kul
Jag vill önska alla andra brudpar som också gifter sig imoron lycka till.
Tack det samma. Lycka till imorgon brudar. Försök att sova gott...Ska titta på film nu med min blivande man som förtillfället befinner sig i något sorts rus som gör att han baras springer runt!