• Svar på tråden Tantvarning 5
  • dfk

Passion, har du fått ordning på elementen?

• passionsblomman

Nä, eller jag har inte eldat mer nu på morgonen, så jag vet inte säkert.
    Jag tror jag ska gå över allihop igen nu på eftermiddagen och så brassapå järnet i pannan. Kanske tom göra hela proceduren en tredje gång ikväll när elementen som funkar är varma.

Om det fortfarande är så att hälften av elementen är kalla så får man väl ringa rörmokarn, för det borde väl vara rörmokarn som fixar sådant? Eller vem?

• Alvs

Blomman: jo det borde vara rörmorn du ringer. Har jag fattat rätt när jag tror att ni precis flyttat till hus i Småland? Var bodde ni innan?

• Cantaton

Äsch då, vad knepigt. Men det låter som du gör hel rätt. Och ja, det är röris som gör sånt

passionsblomman skrev 2009-10-01 09:01:30 följande:
    Nä, eller jag har inte eldat mer nu på morgonen, så jag vet inte säkert.Jag tror jag ska gå över allihop igen nu på eftermiddagen och så brassapå järnet i pannan. Kanske tom göra hela proceduren en tredje gång ikväll när elementen som funkar är varma.Om det fortfarande är så att hälften av elementen är kalla så får man väl ringa rörmokarn, för det borde väl vara rörmokarn som fixar sådant? Eller vem?
  • passionsblomman

Stämmer alldeles! Vi bodde utanför Stockholm ute i Ekerö kommun. Långt ute i skogen i ett sommarstugeområde och i en pytteliten stuga. Nu har vi köpt och flyttat in i en 248 m2 sekelskiftesvilla med punschvernada och vinkällare och gud vet allt. En ganska radikal förändring. Numera räknas att gå och fylla på kaffe som motion!

Precis vad jag skagöra också förresten när jag nu kom att tänka på det.

Alvs skrev 2009-10-01 09:10:35 följande:
    Blomman: jo det borde vara rörmorn du ringer. Har jag fattat rätt när jag tror att ni precis flyttat till hus i Småland? Var bodde ni innan?
  • Im yours

Hahaha, Jag och Brad Pitt har ihop det, och fröken Jolin är galen av svartsjuka på lilla mig. Dessutom hade vi en pratstund ang alla parets småbarn. Han tyckte att det var jobbigt, samt att Angelina var en riktig bitch. Alltså detta är vad jag drömt inatt

Blomman; Hoppas du får igång elementen.

• passionsblomman

Im yours skrev 2009-10-01 09:26:21 följande:
    Hahaha, Jag och Brad Pitt har ihop det, och fröken Jolin är galen av svartsjuka på lilla mig. Dessutom hade vi en pratstund ang alla parets småbarn. Han tyckte att det var jobbigt, samt att Angelina var en riktig bitch. Alltså detta är vad jag drömt inatt Blomman; Hoppas du får igång elementen.
  • Alvs

Haha, ja, väldig skillnad! Vi bor i en liten tvåa på 46 kvadrat, vi kom fram till att det funkar så länge lillan sover i spjälsängen.

Svar på tråden Tantvarning 5