• Svar på tråden Tantvarning 5
  • TinkerBelle

Hmm intressant.
    Tycker det är så fascinerande med alla maniker som klarar av de mest obeskrivliga saker.

Cantaton skrev 2009-09-30 22:07:23 följande:
    De har en våg som känner av det på nåt sätt.
  • Fjosok

Tycker att BT börjar vara skoj nu. Jag kan skriva och argumentera för min synpunkt om liv och leverne, om sex och relationer Och detta UTAN att folk blir arga.

Vad har hänt

• TinkerBelle

Ni-vet-vem-som-inte-kan-nämnas?
    Har du inte läst lite för mycket HP nu...

passionsblomman skrev 2009-09-30 22:06:03 följande:
    Aleta hur har det gått vad gäller de där fjorton du vet? Feministbrud, nej just det. Om man inte håller med och faktiskt VILL diskutera, då blir man ju en finne i rumpan på dem som bara vill tycka och inte mer.Själv har jag en lagom smickrande beskrivning om min person och mitt sätt i brevlådan och ska visst veta att jag är precis likadan som ni-vet-vem-men-som-inte-kan-nämnas och minsann också har anmälningar på mig. Nu har jag ju iofs mer brytt mig om att få sagt vad jag själv tycker än om exakt vad andra tycker om mig, men nån måtta på jämförelserna får det väl ändå vara.Jag tycker du ska fortsätta vara den du är och vara med i diskussionerna.
  • Aleta
    TinkerBelle skrev 2009-09-30 22:21:42 följande:
    Ni-vet-vem-som-inte-kan-nämnas?Har du inte läst lite för mycket HP nu...
  • passionsblomman

Så du märkte den där hinten...hehe!

Nä, man kan aldrig läsa för mycket HP. Fråga Heloise om du inte tror mig!

TinkerBelle skrev 2009-09-30 22:21:42 följande:
    Ni-vet-vem-som-inte-kan-nämnas?Har du inte läst lite för mycket HP nu...
  • Heloise

God kväll got folk!
    Välommen hit Alvs!

Ärkeas har jag ingen erfarenhet av som tur är men jag har skottat mkt skit i mina dagar och har inga problem med att skotta igen gropar

Jag kan bidraga med Ben & Jerrys och min älskling Captain Morgan, sharing is caring har jag hört

Har fått två uppsats förslag i dag, känner mig populär
    Väntar på lite närmare information innan jag bestämmer mig för vilket jag ska nappa på. Antingen uppföljning på hur elever upplevt handledningen/informationen ifrån biblo när det gåller att hitta relevanta texter till uppsatser.
    Den andra är att kika närmare på barn OPAC( biblo katalog) och hitta bättre alternativ utomlands.

Tentan ligger och väntar, orörd, oskuldsfull och fruktansvärd.
    Det är morgondagens projekt. Det är bara att inse att jag kan inte plugga om jag inte har ca 20 timmar till deadline. Jag kan tydligen bara prestera under stress

Har tänkt på dig hela dagen i dag Villemoa *kramkram*

• TinkerBelle

Sträckläste de böker som hade kommit när jag väntade lill-skrutt.
    Ärkeaset trodde jag hadde tappat förståndet eftersom jag läste på natten när jag inte kunde sova...

Så vist är dem bra. Bättre än filmerna skulle jag vilja påstå.

• Alvs

Ni vet hur man värmer ett tanthjärta! Jag och min sambo bor i underbara Göteborg med vår dotter på nio månader (dagen före julafton föddes hon :-P).

Idag var vi på öppna förskolan för andra gången, och lillan verkar tycka om det, så det får vi allt fortsätta med!

• TinkerBelle

Nu tanter har äldsta sonen kommit hem från träningen. Själv ska jag krypa till sängs och drömma om maken.

Krma på er!

• Heloise

Nä HP kan man aldrig få nog av Överväger starkt en omläsning av alla HP så fort min nästa kurs startar. Jag ska läsa 7.5p Populär litteratur och den kursen borde vara plättlätt för mig. Dessutom längtar jag så jag håller på att bli tokig efter lite littvet studier. Samhällsvetenskap är inte riktigt min grej, ge mig hellre en bok att analysera sönder i molekyler tack

Svar på tråden Tantvarning 5