• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Fjällbruttan

Heloise skrev 2009-09-10 16:10:16 följande:
    Japp Heloise ska bli bibliotekarie är det tänkt efter 5 års hårda studier

Ha!!! Det ante mig!
    Min väninna som är biblotikarie har liksom du ett sken som bedrar
    Ni ser snälla och coola ut, men jäklar i min lilla låda vad ni kan festa, och gud nåde den som orsakar orättvisa, den birsnabbt kväst av otroligt underfundiga argument
    Alltså blir slutsatsen att du är en synnerligen trevlig och godhjärtad kvinna!
    Grattis Panzer till ett kanonkap

Lillabruden, hoppas du hinner och att ni får et lugnt farväl! Kramar om!

Blomman, visst är det kul att shoppa sådär
    Vi gjorde det med vitvarorna till vårt kök... och vigselringen, fast den var ju inte så dyr

• Frulle

Är du på tjocken?! Det hade jag ingen aning om!!
    Stora congrats!!!!

Ja en annan blir ev av med jobbet!! Får veta nästa vecka!

• TinkerBelle

Hej tanter,

*smyger in och sjunker ihop i ett hörn*

Idag har varit en skit dag!
    När jag hämtade lill-skrutt på skolan fick jag rutan inslagen och min handväska stulen?

Har setat i telefon senast två timmarna spärrat allt jag kunnat komma på.

Ja jag vet att man inte ska lämna handväskan i bilen ? men på en lågstadieskola!

*Suck*

Så nu sitter jag här och ska försöka överleva tills på måndag utan några pengar.
    Ska gå in banken imorgon och se om jag kan få nytt digipass så att jag kan föra över pengar till sonens konto och på så sätt kunna ta ut kontanter.

Riktig soppa. Känner att jag inte har kraft för sånt här just nu med allt annat som pågår.

Usch ? måste byta lås också?. Som tur är har vi ett extra som ligger i förrådet så jag ska börja med att byta ett av dem.

Blir en glad överraskning för dem om dem nu tänker komma hit eftersom jag sitter hemma på dagarna och jobbar.

• passionsblomman

De som inboxat mig sin mailadress har jag skickat bilder till på huset.
    Det är ett såpass speciellt hus att det inte känns jättesmart att visa det för hela världen så att nästa gång nån hatar en så vet de faktiskt vart man bor...

Soffan får jag fota på plats och lägga in bild på därefter.

Bobou skrev 2009-09-10 16:59:13 följande:
    Ja!Skulle vara kul att se bilder på huset också. Vet inte om jag kanske missat det tidigare i tråden... men jag kan förstå att det är en sån sak som man inte vill lägga upp hur som helst.
  • Soldemor
    Fjällbruttan skrev 2009-09-10 15:20:59 följande:
    Solde, tur att du har tumme med Gud så ha skyddar dig nr du är på väg för att förkunna hans ord Här har vi mest förare som irrar omkring med starr, rullator och hjärnsläpp, men sluta köra bil?? Nämen jag kör ju bara på sommaren

• Fjällbruttan

TinkerBelle skrev 2009-09-10 17:48:33 följande:
    Hej tanter,*smyger in och sjunker ihop i ett hörn*Idag har varit en skit dag!När jag hämtade lill-skrutt på skolan fick jag rutan inslagen och min handväska stulen…Har setat i telefon senast två timmarna spärrat allt jag kunnat komma på.Ja jag vet att man inte ska lämna handväskan i bilen – men på en lågstadieskola!*Suck*Så nu sitter jag här och ska försöka överleva tills på måndag utan några pengar.Ska gå in banken imorgon och se om jag kan få nytt digipass så att jag kan föra över pengar till sonens konto och på så sätt kunna ta ut kontanter.Riktig soppa. Känner att jag inte har kraft för sånt här just nu med allt annat som pågår.Usch – måste byta lås också…. Som tur är har vi ett extra som ligger i förrådet så jag ska börja med att byta ett av dem.Blir en glad överraskning för dem om dem nu tänker komma hit eftersom jag sitter hemma på dagarna och jobbar.

Kramar i massor och så lämnar jag en stooooooooooor chokladkladdkaka med vispgrädde att mumsa på vid behov!!

• Soldemor

Grattis till bebisen, bruttan! Kom gärna ner till Skåne el så när det är dags för dop *ler konspiratoriskt*

Mulle och Tinker: Här är en flock styrkekramar och några burkar energidryck till Tinker!

• TinkerBelle

Soldemor - har hinkat två red bull redan i ren frustration, ska nog tat lugnt så det inte blir överslag i hjärnan.

Fjällbruttan - grattis!

Mulle - Men jobbade inte du för ett sånt bemanings företag?
    Om inte så kan jag säga tt det kryllar av receptionst och assisent jobb så du behöver inte oroa dig.

Passionis - hallå åker du förbi utan att komma på fika?

Frulle skrev 2009-09-10 17:47:31 följande:
    Är du på tjocken?! Det hade jag ingen aning om!!Stora congrats!!!!Ja en annan blir ev av med jobbet!! Får veta nästa vecka!
  • Frulle

Jo jag sitter nog inte i sjön egentligen. Fick ju bara en TILL grej att fundera över..

Vart har du sett att dom söker receptionister??

TinkerBelle skrev 2009-09-10 18:09:59 följande:
    Soldemor - har hinkat två red bull redan i ren frustration, ska nog tat lugnt så det inte blir överslag i hjärnan.Fjällbruttan - grattis! Mulle - Men jobbade inte du för ett sånt bemanings företag?Om inte så kan jag säga tt det kryllar av receptionst och assisent jobb så du behöver inte oroa dig.Passionis - hallå åker du förbi utan att komma på fika?
  • Im yours

Hej, hej!

Tinker; Fy fasen vad tråkigt. Man får tydligen inte ha nått ifred numera Annat var det för i tiden, voj, voj ..... Kramar i massor till dig.

Fjällbruttan: Vad kul men en bebis! Mitt andrar barnbarn väntas komma i början av feb, så spännande. Smilla börjar bli stora damen.

Blomman: Vad KUL att handla grejer till nya huset.

Sonja: Magsjuka är ingen hit att drabbas av. Hoppas att hon tillfrisknar snabbt.

Lillabruden: Vad tråkigt, skönt iaf att du har möjligh att åka dit.

Imorgon tar jag med mig sonen, o kryssar till Mariehamn, kommer hem igen på lördagkv. Ska bli skönt att bara strosa omkring, hoppas solen skiner så man kan gå ut på däck

Hejdå för nu.

Svar på tråden Tantvarning 5