• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Heloise

pfft gnällpell, vill du att Julle ska växa upp i en ohälsosam miljö?
    Lite smärta är bara bra för dig, det som inte dödar härdar du vet!

Panzerfaust skrev 2009-09-10 19:07:05 följande:
    Maddafakka!Ont överallt, slut i hela kroppen, mitt "nya liv" suger kuk.Friskis och svettis är ondskans högborg, värre tortyr än CIA kan skaka fram.
  • Heloise

Nu ska jag sjunka ner i ett bad och läsa lite.

Tack så mkt det var gulligt sagt bruttan, tydligen är bibliotekarieyrket flatjobbet nr1. Inte för att det gör mig nått, men jag ser gärna mig själv i en ngt annorlunda roll än hysch tant med birkenstocks. Man kan gillar böcker även i snygga klänningar och foträta skor kan ha en liten klack

• TinkerBelle

Då får vi hålla tummarna!
    Frulle skrev 2009-09-10 19:08:49 följande:
    Ett av jobben blev jag KÄR i!! Har redan sökt det!!! FY va ivrig jag blev!!!Tusen tack.
  • TinkerBelle

Du får sätta Panzer på att dra barnvagnen med alla ICA kassarna sen när det blir dags!

Heloise skrev 2009-09-10 19:09:28 följande:
    pfft gnällpell, vill du att Julle ska växa upp i en ohälsosam miljö?Lite smärta är bara bra för dig, det som inte dödar härdar du vet!
  • Panzerfaust
    Heloise skrev 2009-09-10 19:09:28 följande:
    pfft gnällpell, vill du att Julle ska växa upp i en ohälsosam miljö?Lite smärta är bara bra för dig, det som inte dödar härdar du vet!
    Säger hon som lät som en ångbåt när hon skulle vända sig i sängen...

*Puff, puff, aj, träningsvärk, puff, puff*
  • Heloise

charmigt älskling...
    min tjockismage är liksom inte van med situps, förresten är det mer som ett ånglock

Panzerfaust skrev 2009-09-10 19:13:10 följande:
    Säger hon som lät som en ångbåt när hon skulle vända sig i sängen...*Puff, puff, aj, träningsvärk, puff, puff*
  • feministbrud

Håll ut! Jag vet hur det känns. Men det nya livet måste kunna få inslag av det gamla emellanåt för att man ska stå ut. MEN alla avsteg från det nya är undantag, det är viktigt att komma ihåg.

Ikväll ska jag ha undantag med ost och vin och korv (enligt GI är det bra mat, om man tar bort drycken).

Maddafakka!Ont överallt, slut i hela kroppen, mitt "nya liv" suger kuk.Friskis och svettis är ondskans högborg, värre tortyr än CIA kan skaka fram.
  • passionsblomman
Svar på tråden Tantvarning 5