• Svar på tråden Tantvarning 5
  • passionsblomman

Tinker, tack för kramar, det är alltid bra. Fast det där med läkaren var mest så jäkla irriterande då man själv bara kan sitta och vänta, för att det inte GÅR att ringa upp dem och komma direkt fram.

Jag tycker det är så konstigt att först när man blir skogstokig och själv HÖR hur otrevlig man blir, DÅ görs det saker.

Det som är svettigast i vårt liv just nu är annars att ingen köpt vår villavagn än. På tisdag ska vi flytta och då ska tomten vara tom. Hallå! action tack! Allt annat har ju fixat sig, inte fasen sska den här grejen krångla nu väl?

• Sonja68

Passionis: Ja, visst blir man trött på att jaga läkare, remisser och sjukintyg... Suck. Och att man alltid ska måsta BRÅKA om allt och bli en riktig jävla satkärring med huggtänder innan det händer nåt.
    Frulle; Jättejobbigt. Förstår att du känner ångest, men som sagt du hade väl inte så mycket att välja på?
    Tinker; Tänker på dig och din familj.

Varför var det inge´IDOL. är det nån som vet?

• passionsblomman

Det börjar nu kl 21, för att det varit VM-kval match för svenska fotbollslandslaget!

Sonja68 skrev 2009-09-09 20:56:38 följande:
    Passionis: Ja, visst blir man trött på att jaga läkare, remisser och sjukintyg... Suck. Och att man alltid ska måsta BRÅKA om allt och bli en riktig jävla satkärring med huggtänder innan det händer nåt.Frulle; Jättejobbigt. Förstår att du känner ångest, men som sagt du hade väl inte så mycket att välja på?Tinker; Tänker på dig och din familj.Varför var det inge´IDOL. är det nån som vet?
  • passionsblomman

Förresten tycker jag visst du kan ta din familj och flytta Sonja! Till Småland!

Din man kan jobba på min sambos polares möbelfabrik och montera stolar. Det är inte alls värst mycket tunga lyft!
    Och så kan dina flickor komma och ha varsin kissekatt hos mig som om det vore deras fast inte hemma...

• Sonja68
    passionsblomman skrev 2009-09-09 20:58:18 följande:
    Det börjar nu kl 21, för att det varit VM-kval match för svenska fotbollslandslaget!
    Aha! Då ska jag kolla TAck
  • Cantaton

Hej på er. Tittar in en sväng. Har varit på begravning idag, sedan kom jag hem och sov en timma och därefter åt jag och åkte till gymmet för ett Flow-pass. Passet var jobbigt och härligt på samma gång! Nu blir det soffan en timma o sedan nattinatti

• TinkerBelle

Nu vill jag gå och lägga mig, men se det går inte.
    Väntar på att äldsta sonen ska komma hem från bandyn.

Lill-skrutt hade skoljoggen idag på sin skola.
    Hon ahr pratat om det i en vecka och berättat att hon ska minsan spring järnet som sina brorsor hon.
    Tjena! Så fort dem kom en bit in i skogen hittade hon och bästisen blåbär och sen var det kört.
    Hennes tunga var alldelse blå fortfarnade när jag hämtade henne från fritids.

• Soldemor
    passionsblomman skrev 2009-09-09 08:22:20 följande:
    .Har ni sett något avsnitt av TV4-serien "överlevarna"
    Jag såg den när ursprungsserien gick på 70-talet, den var bitvis rätt otäck (tyckte jag som 13-åring) och med tanke på alla hotande smågrisar, känns det som om jagt inte vill trigga fantasin med en´ny version.
  • Soldemor

Här är en lasig men väldigt nöjd tant! Båda konfirmandgrupperna är trevliga och vi hade roligt. Igår träffade jag också internatioella gruppen, var hemma typ 21.15, somnade i soffan. Idag slutade jag 18 och sedan blev det lite nattspinning (dvs passet började 20.15). I morgon kväll får jag väl ta det lite lugnt,jag har jour på sjukhuset i Lund i morgon natt. Nej, inte som sjuksköterska el så, utan som präst. Jag gör det ibland när de behöver hjälp.

• Frulle

Jag missade idol igår. Gick och sov kl 21.

Jaha idag ska vi få svar från banken!!! Är ruggigt nervös.. Är tyvärr helt inställd på ett NEJ!!

Svar på tråden Tantvarning 5