• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Sonja68

Voj, voj! Vad det händer grejjer här!
    Blomman: Kul med soffan och väskan (du är visst en väskmänniska innerst inne - du är ju Tant ), rosa metallic låter ju nice.
    Och snart drar du till Småland!!
    Tinker: Herre Gud, detta ovanpå allt annat... Som om du inte hade nog mycket runt omkring dig sen innan. Skickar massor med styrkekramar. Glöm inte att andas djupt emellanåt och släppa ner axlarna, som förmodligen är uppe vid öronen vid det här laget. Har jag rätt
    Och Mulle: Du hade ju också en hel del att fundera över sen tidigare och nu fick du lite till huvudbry. Kramar till dig också. Men det verkar ju som att det inte är nån ko på isen om det är så som Tinker säger, i din bransch.
    Fjällis: Vet inte om jag sagt det förut men GRATTIS !
    Till alla er andra vinkar jag och meddelar att Lilla fröken Bleknos inte alls verkar speciellt sjuk. Hon har bara spytt den gången imorse. Men jag tror inte jag får skicka henne på dagis imorgon. Hon kommer förmodligen RUTTNA här hemma med mig imorgon. Hon tjatar redan ihärdigt om att hon vill på Daaaagiiiiisss!

• Sonja68

Visst är det 48 timmar man måste vänta efter sista "kräkningen" innan de får gå på dagis??

• TinkerBelle

Hmmm - svalde precis två panodil....

Sonja68 skrev 2009-09-10 18:32:41 följande:
    Voj, voj! Vad det händer grejjer här!Blomman: Kul med soffan och väskan (du är visst en väskmänniska innerst inne - du är ju Tant ), rosa metallic låter ju nice.Och snart drar du till Småland!!Tinker: Herre Gud, detta ovanpå allt annat... Som om du inte hade nog mycket runt omkring dig sen innan. Skickar massor med styrkekramar. Glöm inte att andas djupt emellanåt och släppa ner axlarna, som förmodligen är uppe vid öronen vid det här laget. Har jag rätt Och Mulle: Du hade ju också en hel del att fundera över sen tidigare och nu fick du lite till huvudbry. Kramar till dig också. Men det verkar ju som att det inte är nån ko på isen om det är så som Tinker säger, i din bransch.Fjällis: Vet inte om jag sagt det förut men GRATTIS !Till alla er andra vinkar jag och meddelar att Lilla fröken Bleknos inte alls verkar speciellt sjuk. Hon har bara spytt den gången imorse. Men jag tror inte jag får skicka henne på dagis imorgon. Hon kommer förmodligen RUTTNA här hemma med mig imorgon. Hon tjatar redan ihärdigt om att hon vill på Daaaagiiiiisss!
  • passionsblomman

Sonja:Ja ta henne inte till dagis! Gör play-dough istället!
    Väska måste man ju ha, men jag menar sådär "ooooh den och den och den väska åsså de dääääär skooorna!"
    och så har kvinnorna i fråga 56 par skor och 45 handväskor.
    En sådan är jag inte.

Tinker:FYYYY vad tråkigt med bilen och väskan!

Jag tror inte jag åker förbi dig faktiskt...jag passerar Kusängen och Spånga och dde där med pendeln på tillbakavägen. På ditvägen åker jag via Vällingby och Lundakorset och så rakt på bara, förbi Barkarby. Där bor du väl inte?

• TinkerBelle

Har inboxat dig.

Frulle skrev 2009-09-10 18:19:36 följande:
    Jo jag sitter nog inte i sjön egentligen. Fick ju bara en TILL grej att fundera över..Vart har du sett att dom söker receptionister??
  • TinkerBelle

Jisses!
    Åkte du komunalt hela vägen till Bålsta?
    Nä jag bor lite snett öster ut från E18.

passionsblomman skrev 2009-09-10 18:44:00 följande:
    Sonja:Ja ta henne inte till dagis! Gör play-dough istället! Väska måste man ju ha, men jag menar sådär "ooooh den och den och den väska åsså de dääääär skooorna!"och så har kvinnorna i fråga 56 par skor och 45 handväskor. En sådan är jag inte.Tinker:FYYYY vad tråkigt med bilen och väskan!Jag tror inte jag åker förbi dig faktiskt...jag passerar Kusängen och Spånga och dde där med pendeln på tillbakavägen. På ditvägen åker jag via Vällingby och Lundakorset och så rakt på bara, förbi Barkarby. Där bor du väl inte?
  • Sonja68
    passionsblomman skrev 2009-09-10 18:44:00 följande:
    Sonja:Ja ta henne inte till dagis! Gör play-dough istället! Väska måste man ju ha, men jag menar sådär "ooooh den och den och den väska åsså de dääääär skooorna!"och så har kvinnorna i fråga 56 par skor och 45 handväskor. En sådan är jag inte.Tinker:FYYYY vad tråkigt med bilen och väskan!Jag tror inte jag åker förbi dig faktiskt...jag passerar Kusängen och Spånga och dde där med pendeln på tillbakavägen. På ditvägen åker jag via Vällingby och Lundakorset och så rakt på bara, förbi Barkarby. Där bor du väl inte?
    Nä, för sjutton! Jag tar det säkra före det osäkra och håller henne hemma imorgon. Får bli en pysseldag istället . Idag har det varit på tok för mycket TV-tittande, för jag har hållit på och rensa o förvälla svamp som mina ryska gäster hittade här när de var på promenad. Pust!
    Och så har jag gjort Chili con carne. Mums!
  • passionsblomman

Tinker: Jaaaa...hur skulle jag annars komma hem efter att ha lämnat bilen hos hundkojedoktorn?

Det, och mina ärenden i stan har tagit HELA dagen.

• Panzerfaust

Maddafakka!

Ont överallt, slut i hela kroppen, mitt "nya liv" suger kuk.

Friskis och svettis är ondskans högborg, värre tortyr än CIA kan skaka fram.

• Frulle

Ett av jobben blev jag KÄR i!! Har redan sökt det!!! FY va ivrig jag blev!!!
    Tusen tack.

TinkerBelle skrev 2009-09-10 18:46:12 följande:
    Har inboxat dig.
Svar på tråden Tantvarning 5