• Svar på tråden Tantvarning 5
  • Frulle

Oj då. Pluttan. Kan tänka mig att dagispersonalen fick lite panik när hon kräktes där!

Sonja68 skrev 2009-09-10 09:55:14 följande:
    Blomman, jag missade detta igår kväll i min iver att se Idol!Tack snälla, så gullig du är Du har redan räknat ut allt, fixat oss jobb, kattungar ja, du är fantastisk Min man har ett förflutet i byggbranchen bl.a. har han jobbat som snickare en kort period, så möblefabrik och montera stolar skulle för honom vara a pice of cake, något han skulle göra med GLÄDJE!Ja, känns skönt att veta att det finns en väg som leder till Småland om det behövs Tinker; Vilken morgon! Tur det inte var hos er det brann i alla fall Mulle; Ja ni har många trådar som hänger löst just nu, förstår att det är pirrigt och mycket att fundera och våndas över, man vill ju bara VETA hur det ska bli med allt så man får knyta ihop säcken. Men bitarna börjar falla på plats för er nu hur som helst, så håll ut!Jag är hemma med lilltjejen, hon började spy i hallen på dagis, så det vara bara att vända i dörren. Hon var trött och låg i morse men annars okej. Vi kom hem, hon har sovit en stund, ätit lite glass och en stor portion gröt. Hon trallar och sjunger och verkar hur pigg som helst nu. Jag tror hon blev dåligt i bilen bara efter den skumpiga vägen vi åkte på. Men på dagis har de ju skräck för magsjuka (vilket jag förstår) så jag tror jag får hålla henne hemma imorgon i vilket fall som helst.
  • Fjällbruttan

Hej.....

Mulle, hoppas att ni får lånet, eller så får det bli som Blomman skriver, ni får ett lån när lägenheten är såld. Men jag hoppas verkligen det löser sig NU så du kan få dö lite, men bara liiiiiiite

Solde, tur att du har tumme med Gud så ha skyddar dig nr du är på väg för att förkunna hans ord Här har vi mest förare som irrar omkring med starr, rullator och hjärnsläpp, men sluta köra bil?? Nämen jag kör ju bara på sommaren!!

Tycker att läkarna kan få sig en spark där bak som inte plockar körkortet för dem!
    Och att det är mycket lustigt att polisen inte kan göra det, åtminstone temo´porärt tills en läkare gjort en utredning om vederbörande verkligen bör köra bil....
    Fast å andra sidan har de väl inte tid med det heller...
    Bra rutet av dig blomman!

Till Tinker och Sonja och Cantaton vill jag lämna en kram 

och till resten som jag har glömt så får ni ursäkta, jag är på smällen och har tappat bort hjärnan totalt

Förresten, Heloise, ska du bli bibliotikarie??   

• lillabruden

grattis fjällis!!

jag ska till italien, min farfar ligger döende och jag hoppas hinna ner iallafall till begravningen. Så ni vet att jag inte övergett tanterna

håll er nu friska och glada!!!! stora kramar!!

• Heloise

Japp Heloise ska bli bibliotekarie är det tänkt efter 5 års hårda studier

• passionsblomman

Hepp!

Nu har jag varit hela vägen ute i Bålsta, ända inne i stan och så långa vägen hem hit igen. Nu är den röda soffan min och jag råkade visst köpa en metallicrosa liten handväska också på halva priset..
    Jag som inte ens är någon väsk-mänska sådär.

Gick förbi min fisör och sa hejdå. Hon blev alldeles ledsen -hon är dessutom så förtjust i min lille son, så hon tyckte det var skit att vi skulle flytta. Men när hon såg bilderna i prospektet (som ständigt är i min väska) så skrek hon "jag följer med dig!!!"

• passionsblomman

Hihi!

Ja tack! En rätt svindlande känsla att räcka fram kortet och betala något som kostar såpass mycket faktiskt. Det är inte många gånger jag gjort i livet.

Det ska bli helt underbart att ställa den i vårt nya tv-rum!

Bobou skrev 2009-09-10 16:27:43 följande:
    Grattis till soffan!!! (och väskan!)
  • Bobou

Ja!

Skulle vara kul att se bilder på huset också. Vet inte om jag kanske missat det tidigare i tråden... men jag kan förstå att det är en sån sak som man inte vill lägga upp hur som helst.

Svar på tråden Tantvarning 5