• Telis

Livets stora och små frågor

En gång för länge sen undrade FruLlan hur man visste att man var gravid, tiden mellan ägglossning och mens kändes evighetslång och otålig som FruLlan är så ville hon veta med en gång om det funkat. Nu, nästan tre (!) år senare, vet vi att svaret är att man inte vet. Illamående och nästäppa kan vara symptom på att man är gravid. Eller inbillingssjuk. Eller förkyld.

Vissa av oss är nu inne på sina tredje barn och andra kämpar fortfarande för att få till ettan. Men det vi har gemensamt är att vi alla är otroligt smarta, genomsympatiska, empatiska och ödmjuka.

Under tiden har vi blivit experter på ÄL, BIM och BOM, IVF, ICSI, FET, VUL och RUL, NUPP och KUB. Men vi är också experter på hur man får bygglov, hur man googlar efter en brun puff i skinn, svenska språket, spinning, bästa fiket i Göteborg, vad man äter till champagne, hur man gör toalettpapper och hur man lägger upp en långdistanslöpning. Och mycket mycket mera.

Inga samtalsämnen är för stora eller för små för oss!

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3256634.html

• Svar på tråden Livets stora och små frågor
  • Telis

Ååå, jag vill ha en Bayswater! Är dom på rea?

• Lapinette

Min fanns! Har alltid gillat Bayswater.

• Telis

Åh, hjälp, jag vågar inte klicka på länken!

• _koko_

Fast det var inte lika bra rea på dem. Vit och röd lack samt någon slags champagne-metallic finns så vitt jag kan se.

• passionsblomman

Tack! Kände efteråt att"nej nu överreagerade jag väl bara för att jag själv deppar just nu.."
    Men den där positiv-grejen är så ONÖDIG.

_koko_ skrev 2009-06-23 14:55:49 följande:
    blomman - Jag tycker att du svarade bra. Själv skulle jag bara bli så upprörd att jag skulle skriva något elakt om jag försökte svara så det är nog bäst att låta bli.
  • muggles

Telis: sorry! Jag tänkte att det var tidig bebisshopping men det var visst koko. Förvirrad som sagt.

Passion: ha, jag kan heller aldrig låta bli att ge svar på tal. Särskilt inte om jag blir förbannad.

• passionsblomman

Hihi, nä, så vissa klämkäcka i bekantskapskretsen-gärna med 2-3 barn, undviker jag medvetet just nu...

Man vill ju inte hamna i fängelse för mprdförsök menar jag.
    Set är svårt att få permissioner för inseminarium där har jag fått för mig, nämligen.

Svar på tråden Livets stora och små frågor