• Telis

Livets stora och små frågor

En gång för länge sen undrade FruLlan hur man visste att man var gravid, tiden mellan ägglossning och mens kändes evighetslång och otålig som FruLlan är så ville hon veta med en gång om det funkat. Nu, nästan tre (!) år senare, vet vi att svaret är att man inte vet. Illamående och nästäppa kan vara symptom på att man är gravid. Eller inbillingssjuk. Eller förkyld.

Vissa av oss är nu inne på sina tredje barn och andra kämpar fortfarande för att få till ettan. Men det vi har gemensamt är att vi alla är otroligt smarta, genomsympatiska, empatiska och ödmjuka.

Under tiden har vi blivit experter på ÄL, BIM och BOM, IVF, ICSI, FET, VUL och RUL, NUPP och KUB. Men vi är också experter på hur man får bygglov, hur man googlar efter en brun puff i skinn, svenska språket, spinning, bästa fiket i Göteborg, vad man äter till champagne, hur man gör toalettpapper och hur man lägger upp en långdistanslöpning. Och mycket mycket mera.

Inga samtalsämnen är för stora eller för små för oss!

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3256634.html

• Svar på tråden Livets stora och små frågor
  • nennesjuttioåtta

Page
    Åååh en voffsing!!! NAaaaaaw! Vilken husdjursexplosion det blivit!

Koko
    Tror inte man kan beställa pain riche i Frankrike för det var väl Tore Vretman (?) som hade det på Riche...? jag Kan dock ha fel, men så sa han vi bodde hos på vingården utanför Bordeaux.

Vänner
    Vinkelivink!!!!!!

Muggles
    BINGO!!

passionsblomman
    hej, hej! Vilka söta kattungar!

• muggles

Piggelin: härligt med dagmamman, att det kändes så bra! Det var ngt mer men det har jag glömt...

• nennesjuttioåtta

muggles
    ja, jävla rövskäggsintorkatbajsarmhålsböld

Och JA BT suger, helt plötsligt blir det något vajsing och så tar det flera minuter innanman får kontakt igen. *ctrl-c*

• muggles

Nenne: kände han i Bordeaux (skitsvårt att stava!) till Tore Vretman?! Impad!

HelvetesråtthålsollonbromsspårsFAN!

• nennesjuttioåtta

snaily
    Lycka till hos gyn imorgon!!!!!

Alla som brunat före plus, hur länga och hur mycket? Jag tycker det är för mycket och det känns alldeles för bekant för att det ska vara normalt. Eller normalt är det ju, för mig. Mens igen.

• muggles

Pissibrallanfittirattanpunghårspetter!

• nennesjuttioåtta

muggles
    nej, men han var svensk.

Snigelpåögatkukhårsvarkläggskrokpenis!

• muggles

Nenne: det var ganska lite för min del tror jag tyvärr. Det kom typ en el två ggr och bara lite brunt i brallan och på papperet. Men det där kan vara så olika

• nennesjuttioåtta
    Tack, nu känns det mycket bättre, Muggles! Du vet PRECIS vad jag vill höra!

pattsnorrunkaslemproppflensostfjärt!
  • nennesjuttioåtta

muggles
    ah, det var väl det jag trodde. Dag 3 nu och det är hela tiden, men inte så mycket att jag måste ha något annat än trosskydd men om jag pappersmuffar lite grann i början så komemr det massor.

Svar på tråden Livets stora och små frågor