• Telis

Livets stora och små frågor

En gång för länge sen undrade FruLlan hur man visste att man var gravid, tiden mellan ägglossning och mens kändes evighetslång och otålig som FruLlan är så ville hon veta med en gång om det funkat. Nu, nästan tre (!) år senare, vet vi att svaret är att man inte vet. Illamående och nästäppa kan vara symptom på att man är gravid. Eller inbillingssjuk. Eller förkyld.

Vissa av oss är nu inne på sina tredje barn och andra kämpar fortfarande för att få till ettan. Men det vi har gemensamt är att vi alla är otroligt smarta, genomsympatiska, empatiska och ödmjuka.

Under tiden har vi blivit experter på ÄL, BIM och BOM, IVF, ICSI, FET, VUL och RUL, NUPP och KUB. Men vi är också experter på hur man får bygglov, hur man googlar efter en brun puff i skinn, svenska språket, spinning, bästa fiket i Göteborg, vad man äter till champagne, hur man gör toalettpapper och hur man lägger upp en långdistanslöpning. Och mycket mycket mera.

Inga samtalsämnen är för stora eller för små för oss!

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3256634.html

• Svar på tråden Livets stora och små frågor
  • Page

Telis, FAAAAAN! Jävla skit! Ring till BM på en gång!

• Fru FruLLan

Gud vad ni är söta som ens orkar bry er om vad jag känner och inte bara ber mig fara åt helvete.

Jag har själv nämligen god lust att be mig fara just dit...

Page: Jag vet inte vad jag behöver...
    Förmodligen lite av allt det du skriver.

Ett könsbyte i magen!

Lappis: Tycker inte alls att du skriver som en kratta!
    Däremot så hade jag haft full förståelse och lite till om du tyckt jag var korkad, dom OCH ego!
    Känern mig så själv nämligen

fan jag mår absolut piss över det här. Värre än någonsin. Trodde det skulle vända istället för bli värre...

• Lapinette

Neeeeeeeeeeeeeeeej Telis gumman!!!!!!!! Nej, det får INTE!!! F'n, vad ledsen jag blir *gråter*. Säg att det bara är lite, lite ... falskt alarm. Snälla?!

• Fru FruLLan

nej men telis.
    Ring gyn NU.

MEN
    KOm ihåg att det är MÅNGA som blöder under graviditeter! Kokos gjorde ju också det.

men ring nu.
    Har du ont någonstans????

• Fru FruLLan

Det får liksom inte vara annat än en blödning!

• Fru E

Telis- neeeeeeeeej men det behöver INTE betyda att något är fel!!!!!!!!! Blödningar är vanligt i början! RIng BM och gyn direkt!!!!! Håller alla tummar och tår!

• Lapinette

Usch, vad orolig jag blir... Telis har loggat ut. Håller tummarna, hårt, hårt för falskt alarm.

• nennesjuttioåtta

Ok, nu blir det inte medhårs här.
    jobbigt frullan att du inte fått ordning på tankarna. Men varför vill du inte ens älska Roffe? Jag fattar inte! Kan man välja vem man ska älska? Jag kan förstå att man vill ha ett visst kön men faktiskt inte varför man INTE vill ha ett visst kön. Ledsen, men jag tycker du är för envis för ditt, nej för Roffes bästa. Varför kan du inte ens tro att du kommer ändra dig?!? Fan, jag vill ruska om dig ordentligt för jag blir så arg att du är så huvudlös just nu. Men det kanske inte är vad du behöver höra? Eller som Page så klokt frågade, vad vill du höra eller att vi andra ska göra?

• nennesjuttioåtta

AAAAAAAAHh NEJ nejnejnejnejnej!!!

• nennesjuttioåtta

Åh Telis, nu blir jag jätteorolig!!!!! hoppas att det inte är någon fara! AAAHH!! Jag lbir alldeles skakig!

Svar på tråden Livets stora och små frågor