• Telis

Livets stora och små frågor

En gång för länge sen undrade FruLlan hur man visste att man var gravid, tiden mellan ägglossning och mens kändes evighetslång och otålig som FruLlan är så ville hon veta med en gång om det funkat. Nu, nästan tre (!) år senare, vet vi att svaret är att man inte vet. Illamående och nästäppa kan vara symptom på att man är gravid. Eller inbillingssjuk. Eller förkyld.

Vissa av oss är nu inne på sina tredje barn och andra kämpar fortfarande för att få till ettan. Men det vi har gemensamt är att vi alla är otroligt smarta, genomsympatiska, empatiska och ödmjuka.

Under tiden har vi blivit experter på ÄL, BIM och BOM, IVF, ICSI, FET, VUL och RUL, NUPP och KUB. Men vi är också experter på hur man får bygglov, hur man googlar efter en brun puff i skinn, svenska språket, spinning, bästa fiket i Göteborg, vad man äter till champagne, hur man gör toalettpapper och hur man lägger upp en långdistanslöpning. Och mycket mycket mera.

Inga samtalsämnen är för stora eller för små för oss!

Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3256634.html

• Svar på tråden Livets stora och små frågor
  • nennesjuttioåtta

ha en überschön kväll ooch helg, jag återkommer så snart jag kan. Är ju tillbaka här i morgon eftermiddag.

• snaily

Nenne, hoppas verkligen han använder nåt annat instrument... kanske pilformat dock!

Innan jag ikappläser vidare ska bara meddela att jag är käääääääääääär! :-P :-P I en hårig liten sak såklart. Kanske skulle tvinga på galleriet en liten bild.

• snaily
    Nu blev det väl bättre pussar på valpen.
  • fru AM

Lycka till i morgon Nenne!

Och Telis - enligt skomärkets hemsida ska märket finnas på SOUK
    www.friis-co.dk/

kram o puss till alla

• snaily

Nenne, aldrig tänkt på att han låter som Torgny Mogren, måste lyssna imorgon

Telis, visst har vi funderat på Börje! Nu är det dock bestämt, Gusten blir det. (Fast Korven blir nog ett fortsatt bra andranamn)

Nenne, Telis, Lappis - min man är släkt med era! Kommer bli storligen förvånad den dagen han planerar en resa, boende, aktivitet el dyl.

Kängu, hoppas det blev ett trevligt bröllop! Din outfit lät super!

Muggles, vilken härlig dag det lät som! Vi har haft en halvtrist dag, bara suttit i bilen. Och shoppat utemöbler, blir i och för sig kul imorgon när vi får inviga dem! Om det inte tänker regna hela dagen förstås...

Det var säkert mer men nu måste jag tanka ner alla gulliga valpbilder till datorn!

• BrudSommar2006

Har varit ensam med Iris hela dagen och var så slut så jag var tvungen att sova när hon sov middag så jag har inte hunnit in förrän nu. Ville i alla fall bara säga lycka till inför morgondagen Nenne, jag håller tummar och tår!

• nennesjuttioåtta

Tack för alla lycka till! Oohh jag skakar!!!

Apropå min obeslutsamma man - helt sjukt och schizofrent men när det handlar om grabbresor, fjällresor vi åkt på med alla kompisar, innebandy och svensexor så står han i främsta ledet och håller i alla trådar. Han var med i fritidskommitén i brf och är ständig ledamot i festkommitén på sitt jobb. Så där går det ju bevisligen bra att bestämma, leda och hålla i något. Men här hemma - nada. Och det är inte för att jag skämt bort honom med att jag fixar allt, hallå, jag är ju lillasyster.

• nennesjuttioåtta

nu måste jag nog sluta, Nancy attackerar musen - är inte det humor så säg.

Snaily, JAAA lyssna på Torgny i morgon! PFffHAHAHAHAHH!!!!

Svar på tråden Livets stora och små frågor